به گزارش پارس نیوز، 

بهنوش بختیاری بازیگر کشورمان که قرار بود طعم مادر شدن را با سرپرستی دختری به نام یگانه برعهده بگیرد اما این امر میسر نشد. این هنرمند کشورمان در یک برنامه تلویزیونی درباره سرپرستی مالی یگانه توضیح داد و همیشه او را دخترش خطاب میکند.

بهنوش بختیاری در صفحه اینستاگرامش دلنوشته ای برای دخترش یگانه نوشت.

بهنوش بختیاری

یادداشت بهنوش بختیاری برای دخترش یگانه

بهنوش بختیاری با انتشار یک استوری در اینستاگرامش نوشت :یگانه دختر گلم روزت مبارک مادر . حتی اجازه ندارم عکس تو رو بذارم چون تو از خون من نیستی ... ولی وقتی پای مهر مادری وسطه خون و ژن و این حرفا چیه ؟ با اینکه هفته ای دو بار میبینمت ولی شدی تمام زندگیم ... من به خودم و اون بالایی قول دادم تا وقتی زنده ام مراقب تو باشم و اجازه ندم کسی قلب تو رو زخمی کنه ، تمام مسئولیتت با خودم.... تا بزرگ بشی و بری دانشگاه و برای خودت زنی بشی مایه افتخار کل جامعه ....

بهنوش بختیاری

 

بهنوش بختیاری بانوی هنرمند سینما و تلویزیون کشورمان روی آنتن برنامه سه ستاره از یکی از مهم ترین رازهای زندگی پرده برداشت و درباره مادر نشدنش صحبت کرد. بعد از این ماجرا این بازیگر کشورمان خبر از قبول سرپرستی یک نوزاد داد و با خوشحالی تمام خبر مادرشدنش را منتشر کرد اما از دختر خوانده اش یگانه هرگز عکسی منتشر نکرد و درباره علت این امر نیز توضیح داد.

بهنوش بختیاری

 

بهنوش بختیاری علاقه زیادی به دخترخوانده اش دارد و همیشه از او به عنوان دخترش یاد میکند.

علت جدایی بهنوش بختیاری از دخترش یگانه

بهنوش بختیاری در اسفندماه سال گذشته با حضور در برنامه من و شما با اجرای آرش ظلی پور درباره مهم ترین اتفاقات زندگی اش شفاف سازی کرد و درباره خبر مادر نشدن و سرپرستی یگانه توضیح داد.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در برنامه من و شما

بهنوش بختیاری درباره ماجرای قبول بچه و مادر شدنش گفت :ما چندسال است که هزینه یگانه و دو بچه دیگر را میدهیم و تا آخر عمر هم این کار را خواهیم کرد .

من و محمدرضا همیشه دوست داشتیم یک بچه بیاوریم و بزرگ کنیم و یگانه را انتخاب کردیم. سال 95 در 15 روز عید یگانه را به خانه خودمان آوردیم و این زمان ، تایمی برای آشنایی ما باهم بود اما متاسفانه نتوانستیم با این موضوع کنار بیاییم و محمدرضا که مهم ترین آدم زندگی من است راضی به نگهداری این بچه نبود چون این بچه مادر داشت و از سویی دیگر یک قیم داشت که خیلی ما را اذیت کرد و تصمیم گرفتیم که بی خیال این بچه بشویم اما تمام هزینه های او را تا پایان عمر تامین میکنیم.

این هنرمند کشورمان در این برنامه خبر مادر نشدنش را تکذیب کرد و گفت :ما مشکلی برای بچه دار شدن نداریم.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در فیلم آستیگمات