به گزارش پارس نیوز، 

امانوئل ماکرون که برای تماشای دیدار تیم ملی کشورش با کرواسی در روسیه نیز حضور داشت در مراسم استقبال از این بازیکنان نیز همراه همسر ۶۵ ساله اش حضور یافته بود و همسر رئیس جمهور فرانسه در بین فوتبالیست های فرانسوی به جشن و شادی پرداخت. تیم ملی فرانسه موفق شد در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قهرمان جهان شود و برای دومین بار این جام را به خانه اش ببرد گفتنی است قبلا تیم ملی فرانسه زمانی قهرمان جهان شد که کشورش میزبان این دوره از رقابت ها بود و در مراسمی باشکوه از این ملی پوشان در پاریس استقبال شد

همسر رئیس جمهور فرانسه

بریژیت ماکرون همسر ۶۵ ساله امانوئل ماکرون در جشن قهرمانی فرانسوی‌ها در جام جهانی حضور پر رنگی داشت.

بریژیت در کنار همسر ۴۰ ساله‌ اش پا به پای او و بازیکنان در جشن‌ها بالا و پایین پرید و شادی کرد. امانوئل و بریژیت میزبان بازیکنان قهرمان جهان در کاخ ریاست جمهوری الیزه بودند و در ورودی کاخ شادی خود را با مردم فرانسه تقسیم کردند. در ادامه عکس های از آقای رئیس جمهور و همسرش را در میان بازیکنان فرانسوی مشاهده خواهید کرد

همسر رئیس جمهور فرانسه

جشن و شادمانی ماکرون و همسرش در میان فوتبالیست ها

همسر رئیس جمهور فرانسه

خوشحالی همسر رئیس جمهور فرانسه از قهرمانی تیم ملی کشورش

خوب است بدانید : استقبال ویژه در پاریس از قهرمان جهان

تیم ملی فرانسه دیروز موفق شد با پیروزی ۲-۴ در دیدار جذاب و دیدنی از سد کرواسی گذشته و برای دومین بار در تاریخ فوتبال، جام جهانی را فتح کند.

 

ساعاتی پیش بازیکنان تیم ملی فرانسه با پروازی اختصاصی مسکو را به مقصد پاریس ترک کردند و حالا تعداد زیادی از مردم کشور فرانسه در پایتخت آماده استقبال از ستاره هایی هستند که در روسیه ۲۰۱۸ تاریخ سازی کردند.

همسر رئیس جمهور فرانسه

ماکرون و همسرش در میان بازیکنان تیم ملی فرانسه

همسر رئیس جمهور فرانسه

جام قهرمانی در دستان همسر رئیس جمهور فرانسه

اخبار حاکی از تدابیر امنیتی شدید برای برپایی این جشن بدون خسارت است و حالا همه فرانسوی ها آماده استقبال از ستاره های خود هستند. کاروان تیم ملی فرانسه به زودی به کاخ ریاست جمهوری خواهند رفت تا از سوی امانوئل ماکرون نیز مورد تقدیر قرار بگیرند.


انتهای‌ پیام/