به گزارش پارس نیوز، 

تله فیلم «جان لیلی» که در جنگل های سرسبز گیلان جلو دوربین رفته بود، با وقفه ای کوتاه و انتقال گروه به تهران در بیابان های اطراف ورامین دوباره از سرگرفته شده و ادامه پیدا کرد.

به گفته پورشهسواری در این مرحله بازیگرانی چون امین ایمانی بهادر زمانی و سعید بکایی جلو دوربین رفته و در روزهای آینده با حضور گروه بدلکاران هفت به سرپرستی محمدرضا جنگی و حضور تعدادی از بازیگران فرعی پروژه وارد فازهای پر هیجان و اکشن خود می‌شود. در این بخش جلوه های ویژه میدانی توسط عظیم محمدی مدیریت خواهد شد.

وی همچنین افزود: بخش های مختلف قصه و لوکیشن‌های فیلم تضاد فیزیکی و کنتراست بالایی نسبت به هم دارند که این موضوع می‌تواند جاذبه بالایی برای بیننده ایجاد نماید. بعنوان مثال بخش هایی از فیلم در طبیعت زیبا و بکر شمال کشور رقم خورده و بخشی هم در بیابان های گرم و سوزان جنوب کشور شکل می‌گیرد. همین اتفاق در محتوای قصه و ریتم فیزیکی آن نیز ایجاد شده است. بخشی از قصه کاملا هنری و شاعرانه و بخشی دیگر در کنتراستی معنادار در یک اتمسفر کاملا متفاوت از نظر ساختار فیزیکی و محتوایی ترسیم می‌شود. به گفته وی تلاش گروه بر این است که در نهایت با قرار گرفتن این پازل های به ظاهر متضاد و پرکنتراست در کنار هم یک اثر متفاوت که علاوه بر دارا بودن از تعلیق و کشش لازم برای مخاطب لطافت و زیبایی درونی یک قصه آسمانی از مادران کم نظیر این سرزمین را خلق نمایند.

در خلاصه قصه این فیلم آمده است: ننه آقا پیرزنی مهربان و دوست داشتنی است که از محبوبیت زیادی در بین اهالی روستا برخوردار است. او به تنهایی در یک روستای زیبای شمالی زندگی میکند و مدتی است که از تنها پسر خود که مرزبان می باشد خبری ندارد.در این شرایط همرزم و دوست صمیمی یحیی که حامل خبر مهمی میباشد وارد روستا می شود…

این فیلم قرار است از شبکه سه پخش شود و در آن بهادر زمانی. امین ایمانی. فریده دریامج. محمدعمونژاد. صنم سرمد. ابوذر آستانه. مهدی سینا و تعدای از بازیگران بومی گیلان حضور دارند.

انتهای پیام/