به گزارش پارس نیوز، 

تهیه کننده سریال «محکومین۲» گفت: جالب است وقتی پای میز مذاکره با برخی بازیگران‌ می‌نشینیم انگار آنها در ایران زندگی نمی‌کنند و وضعیت مالی سازمان برایشان روشن نیست که این رقم‌های بالا را برای بازی در این سریال پیشنهاد می‌دهند!

«بهروز مفید» تهیه‌کننده سریال «محکومین 2» با اشاره به تعویق افتادن سریال خود گفت: شرایط مالی سازمان مشخص نیست و با این شرایط بعید است به زودی وارد مرحله پیش تولید شویم، اما تا دو هفته دیگر تکلیف سریال مشخص خواهد شد. 

وی ادامه داد: درست است که مدیر شبکه یک تغییر کرده اما بعید می‌دانم که مدیریت جدید با تولید این سریال مخالفت کنند. چراکه فصل اول آن با استقبال چشمگیری از سمت مردم روبرو بود. 

این تهیه کننده همچنین افزود: خیلی جالب است که وقتی پای میز مذاکره با بازیگران‌ می‌نشینیم انگار آنها در ایران زندگی نمی‌کنند که این رقم‌های بالا را برای بازی در این سریال پیشنهاد می‌دهند!

فصل دوم این سریال که تا قسمت ۱۰ به نگارش درآمده است، برخلاف فصل اول در 40 قسمت و با یک کارگردان ساخته می‌شود. فصل اول «محکومین» به موضوع مجازات جایگزین پرداخت، اما در فصل دو علاوه بر مجازات جایگزین به موضوع طلاق و خانواده پرداخته خواهد شد. 

فصل اول این سریال اپیزودی در 30 قسمت ساخته شد و فصل دو آن در 40 قسمت قرار است به تولید برسد.

لیلا زارع بازیگر نقش اصلی این سریال بود که نقش مددکار اجتماعی را ایفا می‌کرد و ادامه نقش او را سپیده خداوردی عهده دار شد. 

مسعود کرامتی، تینو صالحی، حسین مهری، علی شادمان، محمد حاتمی، مسعود کرامتی، بهادر مالکی، شیدا خلیق، سوگل قلاتیان، افسانه تهرانچی، پریسا راد، مسعود میرطاهری، امین میری،‌ آشا محرابی، سپیده خداوردی، پژمان بازغی، سیروس گرجستانی، ساغی زینتی، آتش تقی‌پور، مریم کاویانی، نیما شاهرخ شاهی، کامران تفتی، نگین معتضدی، بهرام ابراهیمی، حسین محجوب، مریم سعادت ،شبنم قلی‌خانی، ملیکا شریفی نیا، بیژن بنفشه خواه، جعفر دهقان، علیرام نورائی، امیرکاظمی و ... از بازیگران فصل اول این سریال بودند. 

22 قسمت از سریال اپیزودیک محکومین توسط سیدجمال سید حاتمی و 8 قسمت دیگر توسط حسین قناعت تولید شد.

مجموعه تلویزیونی «محکومین» به تهیه‌کنندگی بهروز مفید و کارگردانی مشترک سید جمال سید حاتمی و حسین قناعت و نویسندگی محمد عبدی و مجید اسماعیلی پارسا برای گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید می‌شود.