به گزارش پارس نیوز، 

فیلم «دختر خداحافظی» جدیدترین فیلم فرزاد فرزین 70 درصد از فیلمبرداری خود را در کشور پرتغال و در دو شهر لیسبون و پورتو به اتمام رسانده است.

بقیه فیلمبردای این فیلم قرار است در خلیج فارس و شهر شارجه امارات فیلمبرداری شود. گروه سازنده این فیلم منتظر مناسب شدن دمای هوا در شارجه هستند تا بتوانند صحنه‌های باقی مانده را به اتمام برسانند.

فیلم جدید سام قریبیان با سرمایه خارجی ساخته می شود و محصول مشترک پرتغال، ایران و کره جنوبی و اقتباسی آزاد از داستان مشهور نیل سایمون، نمایشنامه نویس معروف است.

مجید عبدالرزاق، جلی هاوی، آندره باربوسا، اگزالو کاجیاو، ریچارد استمنز و سام قریبیان بازیگران فیلم «دختر خداحافظی» را تشکیل می دهند.

این فیلم داستان جوانی از حوزه خلیج فارس و عاشق بازیگری و جویای نام است که به دنبال هدفش به اروپا سفر می‌کند تا بتواند شانس خود را برای حضور در فیلم یک کارگردان سرشناس ایرانی که در اروپا فیلم می‌سازد امتحان کند، اما آشناییش با زنی آمریکایی که در پرتغال با دخترش تنها زندگی می‌کند، سرنوشتش را تغییر می‌دهد.

از عوامل این فیلم می توان به کارگردان: سام قریبیان، نویسندگان: به ازل اوویس و سام قریبیان بر اساس داستان «دختر خداحافظی» اثر نیل سایمون، تهیه کنندگان: پل هیوز و سان جیم کیم، مدیر فیلمبرداری: روئی پاکاس، تدوین: اریکا کانچا، صدابردار: دنی بارسلوس، صداگذاری: آنتوآن جراویس، طراح هنری: تارا هرناندز، موسیقی: راب سایمون، مدیر تولید: آلکس کاستلو و لیلا شارمات، مشاور تولید: نگار شیخ، منشی صحنه: کارولینا کوستا، دستیار فیلمبردار: نیک داکولاس، انتخاب بازیگران: آلیس ولفنسن، مجری طرح: کپریکورن اینترتیمنت و مشاوره پروژه: شیواآبا اشاره کرد.


انتهای پیام/