به گزارش پارس نیوز، 

کارگاه داستان عزت‌الله الوندی، کارگاه آموزش شعر برای کودکان و نوجوانان با حضور سعیده موسوی‌زاده و مریم اسلامی و کارگاه تصویرگری و نقاشی با حضور تهمینه حدادی برگزار می‌شود.

به گزارش هفته‌نامه‌ی دوچرخه و به نقل از جعفر توزنده‌جانی، دبیر انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، کارگاه داستان، چهارشنبه‌ی هرهفته از ساعت 10 و 30 دقیقه تا 12 در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

کارگاه تصویرگری هم برای کودکان و نوجوانان هر پنج‌شنبه ساعت 16 برگزار می‌شود. برنامه‌ی کارگاه‌ شعر هم بعداً اعلام می‌شود. برای اطلاعات بیش‌تر می‌توانید با شماره‌ی تلفن 88317755 تماس بگیرید.

 

  • باشگاه روباتیک

باغ کتاب تهران، علاوه بر کارگاه‌های شعر و داستان، برای باشگاه روباتیک هم عضو می‌پذیرد. اگر عضو باشگاه روباتیک باغ کتاب تهران شوید می‌توانید برنامه‌نویسی هم یاد بگیرید. کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت کنند. برای اطلاعات بیش‌تر به آدرس ircstem.ir مراجعه کنید.

 

  • کارگاه شعر با حضور رحماندوست

 دفتر شعر جوان، برای تابستان امسال، کارگاه تابستانی شعر کودک و نوجوان را با حضور مصطفی رحماندوست برگزار می‌کند. شروع این دوره‌ از 23 تیرماه است. شما می‌توانید پس از ثبت‌نام، در روزهای شنبه از ساعت 16 تا 18 در این کارگاه شرکت کنید. برای ثبت‌نام می‌توانید با شماره‌ی 22605809 تماس بگیرید یا به بخش اداری مراجعه کنید.

هم‌چنین دفتر شعر جوان، با انگیزه‌ی شناسایی و معرفی استعدادهای جوان به جامعه‌ی ادبی کشور و تقدیر و حمایت از آنان، دومین دوره از سری جدید جایزه‌ی «کتاب سال دفتر شعر جوان» را باعنوان جایزه‌ی «قیصر امین‌پور» از میان مجموعه‌های شعر منتشرشده در سال 1396انتخاب می‌کند.

شاعران جوان سراسر کشور یا ناشران کتاب‌های شعر می توانند، پنج نسخه از هرکتاب را حداکثر تا پایان مهر 1397 به نشانی زیر ارسال کنند.

این کتاب‌ها حتماً باید چاپ اول و به زبان و خط فارسی منتشر شده باشد و سن شاعر بیش از 30 سال نباشد.

 


انتهای پیام/