به گزارش پارس نیوز، 

بعد از پایان فصل اول سریال «گسل»،  طرح ساخت «گسل ۲» نیز به تصویب رسید. فیلمنامه فصل دوم این سریال در حال نگارش است و در حال حال حاضر حدود ۱۰ قسمت این سریال نوشته شده است.

به گفته محسن چگینی تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی شروع تصویربرداری و همچنین پیش تولید، به پایان نگارش فیلمنامه بستگی دارد، و تا زمانی که فیلمنامه به اتمام نرسد گروه تولید این مجموعه وارد مرحله پیش تولید نخواهند شد.

با اعلام تهیه کننده این مجموعه ۹۰ درصد بازیگران خصوصاً بازیگران اصلی، بازیگران فصل اول هستند، اما با پیش رفتن کار به احتمال زیاد بازیگران جدید وارد پروژه شوند.

مجموعه تلویزیونی «گسل» به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی محسن چگینی در ۳۹ قسمت مرداد و شهریور ماه ۱۳۹۶ از شبکه یک سیما پخش شد.

محسن اعتبار (بیژن امکانیان) معاون وزیر منابع و انرژی‌های پاک (معادل وزارت نیرو) در پی رسوایی مربوط به سد کوروچ (فرضی)، داوطلبانه از سمت خود استعفا می‌کند اما در این بین به ناگاه متوجه توطئه‌ای بزرگ می‌شود. او به همراه محافظش ارشیا مبتنی (سام درخشانی) در راه پرده برداری از این توطئه، درگیر موقعیت‌هایی طنز می‌شود. داستان این سریال حول محور شخصیت ارشیا مبتنی (سام درخشانی) می چرخید.

سام درخشانی، بیژن امکانیان، فلور نظری، مهتاج نجومی، محمد فیلی، رامتین خدا پناهی، شبنم فرشادجو و ... بازیگران فصل اول این سریال بودند.