به گزارش پارس نیوز، 

اجرای نمایش «شبیه رهایی ورای یک نفس» به کارگردانی ساناز زمانی در حالی تا روز جمعه ۲۲ تیر ماه تمدید شد که این اثر نمایشی ساعت ۲۱ روز شنبه ۱۶ تیرماه ویژه هنرمندان به صحنه می رود.

در این  اثر نمایشی  که تا تاریخ یاد شده ساعت ۲۱ روی صحنه می رود، مهدی بوسلیک، جواد پولادی، سارا شاهرودیان، شهاب عباسیان، مریم نقیبی به عنوان بازیگر حضور دارند. این در حالی است که فواد خراباتی طراح صحنه و مدیر تولید، آوا فیاض طراح لباس و مجری طرح، کامیار وزیری انتخاب موسیقی، سینا افشار طراح گرافیک، محسن رشیدی دستیار کارگردان و مشاور ساخت دکور، سعید جهانی مدیر صحنه، شیوا خدابخش و علی مرزبان عکاس، سارا توکلی تبلیغات دیگر عوامل اجرایی اثر را تشکیل می دهند.

نمایش «شبیه رهایی ورای یک نفس» که محتوای آن بر سوژه اهدای عضو تمرکز دارد، یکی از آثار نمایشی برگزیده دومین جشنواره تئاتر شهر در بخش های بهترین نمایشنامه و بهترین کارگردانی بوده است.

نمایش «شبیه رهایی ورای یک نفس» به نویسندگی سروناز زمانی و کارگردانی ساناز زمانی که از روز سوم تیر ماه در تماشاخانه باران اجرای خود را آغاز کرده، قرار بود تا ۱۵ تیر ماه روی صحنه باشد که با توجه به اعلام گروه نمایشی، تا روز جمعه ۲۲ تیرماه به اجرای خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/