به گزارش پارس نیوز، 

جری ساینفلد یکی از بزرگ‌ترین مجری-کمدین‌های امریکا و از علاقه‌مندان دنیای خودرو به شمار می‌رود که اخیرا با سریال اینترنتی کمدین‌ها در خودرو قهوه می‌نوشند (Comedians in Cars Getting Coffee)، سروصدای زیادی به پا کرده است. در این سریال، کمدین‌های مختلف با جری ساینفلد داخل خودروهای مختلف می‌نشینند و با او که به نوعی‌ مجری برنامه است، درباره موضوعات مختلف صحبت می‌کنند. 

Comedians in cars Getting coffee

در حال حاضر اولین تریلر از فصل ۶ سریال اینترنتی "Comedians in Cars Getting Coffee" منتشر شده است که در آن، ساینفلد در خودروهایی از برندهای مختلف جهان سوار می‌شود و با مهمانان به گفتگو می‌نشیند. در فصل ششم این سریال، یک گروه بزرگ از ستاره‌های کمدی به ساینفلد پیوسته‌اند که شامل الک بالدوین، نیل برنان، دانا کاروی، دیو چپل، الن دیگنرز، زاک گالیفیناکیس، جری لوئیس، کیت مک کینون، حسن منهاج، تریسی مورگان، جان مولینی و برایان ریگان می‌شود. کسانی که تاکنون این نمایش کمدی را ندیده‌اند، باید بدانند که ساینفلد با سلیقه مهمان برنامه یک خودرو انتخاب می‌کند و نمایش را در آن اجرا می‌کنند.

Comedians in cars Getting coffee

در حال حاضر خودروی برخی از کمدین‌های سریال اینترنتی کمدین‌ها در خودرو قهوه می‌نوشند، مشخص شده است. به عنوان مثال، ریگان با  کادیلاک XLR پا به صحنه می‌گذارد که جری ساینفلد آن را خودروی مخصوص "بچه سوسول‌ها" خطاب می‌کند. چیپل با سیتروئن SM در نمایش کمدی حضور دارد و خودروی بقیه کمدین‌های تیم هنوز مشخص نشده است. اما با توجه به این ویدئو، خودروهای فراری تستاروسا، تویوتا لندکروز، بیچ باگی (یک وسیله نقلیه موتوری تفریحی با چرخ‌های بزرگ و لاستیک‌های عریض)، جگوار ای-تایپ، پورشه 911، مدل‌هایی از آلفا رومئو، بی‌ام‌و و حتی یک اسب دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که این سریال کمدی بتواند با سبک طنز و استفاده از خودروهای جذاب، مخاطبان زیادی مثل برنامه گرندتور برای خود فراهم کند. 

پخش این سریال اینترنتی ابتدا در شبکه کراکل آغاز شد، اما در سال ۲۰۱۷ به نتفلیکس (Netflix) منتقل شد. فصل ۶ سریال کمدین‌ها در خودرو قهوه می‌نوشند، از ۱۴ تیر ماه ۹۷ آغاز خواهد شد. 

 

 

انتهای پیام/