•  

به گزارش پارس نیوز - به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، علی عسکری در پنجمین نشست سراسری مدیران رسانه ملی با عنوان منشور رسانه که با هدف بررسی و تبیین راهبرد‌های رسانه ملی در تحولات اخیر جهانی و شرایط پیش‌روی کشور برگزار شده با تأکید بر دومینوی راهبرد آمریکا بر ضد ملت ایران، یکی از اهداف این راهبرد را اثرگذاری بر افکار عمومی در داخل کشور بیان کرد و گفت: رسانه ملی وظیفه خطیری برای مقابله با طراحی‌های پیچیده دشمن برعهده دارد و راهبرد‌های آمریکا محکوم به شکست است.

وی با اشاره به دستاورد‌های بی نظیر کارنامه چهل ساله انقلاب اسلامی، افزود: تعمیق ارتباط رسانه ملی با مردم و آگاهی دادن به افکار عمومی در خصوص طراحی‌ها و نقشه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... آمریکا علیه ملت ایران از راهبرد‌های صدا و سیماست.

رئیس رسانه ملی با تبیین ابعاد شرایط کشور در سه بخش بعد از خروج آمریکا از برجام و آغاز دوران جدید فشار و تهدید، وضعیت منطقه و قدرت محور مقاومت و شرایط اقتصادی کشور تاکید کرد: نقش صدا و سیما در خنثی کردن طرح‌های دشمن که با کمک گروهک‌های مزدور رانده شده از سوی ملت ایران در حال اجراست بی بدیل است.