به گزارش پارس نیوز - مجید قناد مجری و تهیه کننده تلویزیون درباره آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: هر سال قلبم را چک می‌کردم و این بار دکتر اعلام کرد یکی از رگ‌های قلبم گرفته است بنابراین تشخیص به بستری و بازکردن رگهایم با جراحی دادند.

وی در همین راستا افزود: خدا را شکر نسبت به چند روز گذشته حالم بهتر شده است و در خانه استراحت می‌کنم.

این مجری درباره رعایت توصیه‌های پزشکی بعد از جراحی اظهار کرد: در کنار استراحت در منزل باید داروهای مربوط به قلب را در طول استراحت در منزل مصرف کنم و در کنار مصرف دارو تغذیه را رعایت کرده و هر چیزی را نخورم.

قناد درباره بازگشت به فعالیت‌‌های هنری‌اش توضیح داد: عادت ندارم که از بچه‌ها فاصله بگیرم و از کار برای آنان مریض نمی‌شوم . اگر خدا بخواهد به زودی و با کمی استراحت دوباره به فعالیت‌های هنری‌ام بازخواهم گشت.

وی با اشاره به هنرمندانی که تاکنون به ملاقات او آمده‌اند افزود: 48 ساعت در مراقبت‌های ویژه بودم و اجازه ملاقات وجود نداشت اما تاکنون کاظم بلوچی، جلیل فرجاد، اصغر همت، شهرام کرمی، بیژن بیرنگ، فرهاد آئیش، اسدالله یکتا و مدیر گروه کودک تلویزیون از کسانی بودند که لطف کردند و به دیدار من آمدند، عده زیادی از دوستان و همکاران نیز برای ملاقات تماس گرفتند که از آنها خواستم به زحمت نیفتند.

مجری "بازی، شادی، تماشا" ادامه داد: امیر کربلایی زاده که خودش نیز چند روز پیش از جراحی قلبم تصادف کرده و در خانه بستری است با من تماس گرفت و جویای احوالم شد.

وی با اشاره به محبت مردم ایران افزود: مخاطبان زیادی در فضای مجازی به بنده لطف داشتند و جویای حالم بودند و با من همدردی کردند که از آنها تشکر می‌کنم. ما هنرمندان اول به خداوند و بعد به مردم مدیون هستیم که اگر مردم نباشند ما هم نیستیم.

قناد خاطرنشان کرد: ما هنرمندان وقتی کار نمی‌کنیم با استرس روبرو می‌شویم و وقتی به فعالیت مشغولیم احساس می‌کنیم که توانمندیم. متاسفانه برای برنامه‌های بزرگسال انواع حامی مالی وجود دارد اما برای برنامه‌های کودک نمی‌توانیم از حامیان مالی استفاده کنیم.