به گزارش پارس نیوز، 

تهیه کننده برنامه ثریا گفت:مذاکرات ما در این هفته برای پخش انجام شد و به دلیل بازی ایران و اسپانیا در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برنامه را به هفته آینده موکول کردیم تا چهارشنبه ششم تیرماه اولین برنامه پس از ماه مبارک رمضان روی آنتن رود.

محسن مقصودی تهیه کننده تلویزیون درباره پخش برنامه "ثریا" گفت: مذاکرات ما در این هفته برای پخش انجام شد و به دلیل بازی ایران و اسپانیا در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برنامه را به هفته آینده موکول کردیم تا چهارشنبه ششم تیرماه اولین برنامه پس از ماه مبارک رمضان روی آنتن رود.

وی در همین راستا افزود: چند موضوع برای تایید به سازمان صدا و سیما ارائه شده است که در روز‌های آتی یکی از آن‌ها برای پخش در روز چهارشنبه تایید خواهد شد.

این تهیه کننده درباره پخش مستند‌های ثریا اظهار کرد: یکشنبه ساعت ۱۹ یکی از مستند‌های ثریا به نام "افطار در مسکو" بازپخش خواهد شد که با استقبال خوبی در گذشته همراه بود. برای بازپخش این مستند درخواست‌های زیادی از سوی مخاطبان صورت گرفته است.

مقصودی ادامه داد: مستند‌های بین المللی ثریا همواره با استقبال خوب همراه بوده است. بعد از ساخت مجموعه مستند "همسایه شمالی" در روسیه مستند "همسایه جنوبی" را در عُمان ساختیم. با همان رویکرد اقتصادی، فرهنگی و واردات و صادرات مستندی نیز در بغداد در دو قسمت ساخته شده که در حال تدوین است و تا یک ماه آینده پخش خواهد شد.

وی با اشاره به تولید سری جدید مجموعه مستند همسایه شمالی افزود: تولید سری جدید مجموعه مستند همسایه شمالی به تازگی در روسیه به پایان رسیده است و در مرحله تدوین قرار دارد که تا سه ماه آینده پخش خواهد شد.

مقصودی خاطرنشان کرد: تا چند هفته دیگر مخاطبان شاهد مستند‌های جدید ثریا از تلویزیون خواهند بود.