به گزارش پارس نیوز، 

اثر برگزیده در این مسابقه تصویری از شازده کوچولوست که از گل در حال پژمردنش غافل و غرق دنیای مجازی شده است.

صالحی که در سالهای 2015 تا 2017 جوایز ویژه مسابقات کاریکاتور چین ، کره جنوبی و ژاپن را کسب کرده در این باره به ایرنا گفت : تقریبا همه ما وقتی وارد فضای رسانه های ارتباط جمعی می شویم انگار در یک جزیره گم شده ایم. ساعتها از محیط و دنیای واقعی دور و غرق دنیای مجازی می شویم .

به اعتقاد وی بسیاری از ما در این شرایط محو دنیای مجازی شده و از داشته هایمان و عزیزانمان مثل فرزند، مادر، پدر، همسر و واقعیت غافل و دور می شویم و در خیال به چیزهای دست نیافتنی نزدیک می شویم .

وی با بیان این که زمان دارد برای ما به سرعت می گذرد ولی ما غرق این دنیای مجازی هستیم افزود:هنرمندان مسئولیت دارند این ها را به روشهای مختلف به مخاطبان خود نشان دهند.

صالحی خاطرنشان کرد: آنها که می خواهند حرفه ای کار کنند معمولا برای رساندن پیام از نمادی بهره می برند که جهانی باشد و اگر به مخاطب جامعه ایران و دیگر جوامع ارائه دهیم درک شود و نتیجه ای که می خواهیم دهد.

عماد صالحی ، متولد سال 1358 خرمشهر ، دارای دیپلم گرافیک و دکترای مدیریت بازار کار است. شرکت در بیش از200 نمایشگاه گروهی داخل و خارجی و کسب جایزه ویژه مسابقات بین المللی کاریکاتور جیانزینگ چین 2015 ،کسب جایزه بزرگ جهان در مسابقات سیکاکو کره جنوبی 2017 ، کسب جایزه ویژه مسابقات جهانی توکیو ژاپن 2017، کسب جایزه اول مسابقات کاریکاتور بین الملل2016 پرتغال، کسب جایزه افتخاری مسابقه بین المللی دائجون کره جنوبی در سالهای 1999 ، 2000، 2001 ، 2007 و 2015 ، کسب جایزه ویژه مسابقه بین المللی کاریکاتور سوریه 2015 ، برگزیده و کسب جایزه سه سال متوالی جشنواره هنرهای تجسمی جوانان کشور، کسب جایزه ویژه از جشنواره ملانصرالدین ترکیه در سالهای 2002 و 2004 ، کسب جایزه ویژه جشنواره هنرهای تجسمی بین المللی شارجه امارات در سال 2006 ، نقاش تابلوی اول منتخب بین هنرمندان کشورهای مختلف در افتتاح مترو دبی توسط حاکم دبی، برگزاری 32 نمایشگاه انفرادی در داخل و خارج از کشور بخشی از کارنامه هنری عماد صالحی است.


انتهای پیام/