به گزارش پارس نیوز، 

الهام مهدوی مسئول سایت شرکت فرهنگی هنری نسیم مهر آوا روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا زمان و مکان کنسرت فوق را پنجم تیرماه سال جاری در سینما سپهر ساری اعلام کرد و افزود: علاقه مندان می توانند بلیت های رویداد مذکور را از سایت www.iranconcert.com تهیه کنند.

وی قیمت بلیت کنسرت هیراد را 500هزار تا یک میلیون و 200هزار ریال برشمرد و از شرکت نسیم مهر آوا، استریو ماهور، کافی نت گردو، فروشگاه کتاب امیر کبیر و شهر کتاب در ساری، فروشگاه بامبو و شهر کتاب در قائمشهر، شهرکتاب بهشهر، جام جم بابل، شهر کتاب آمل و فروشگاه غنیمتی جویبار به عنوان مراکز فروش این کنسرت نام برد.

حمید هیراد اول بهمن ماه 1370 خورشیدی در روستای ملک میان شهرستان چابکسر استان گیلان زاده و از 6 سالگی به خوانندگی علاقه مند شد و در 15–16 سالگی پس از اتمام هنرستان با ترانه و ترانه ‌سرایی آشنایی یافت و با گروهی موسوم به «داروگ» فعالیت هنری خود را ادامه داد.پس از آن سبک موسیقی سنتی را انتخاب کرد. البته به گفتهٔ خود او، از همان دوران کودکی شیفتهٔ موسیقی سنتی بوده‌است.

در اواخر سال 1395 کار موسیقی را رسما آغاز کردو در کنار موسیقی سنتی به بررسی آثار پاپ روز و سبک‌های مختلف موسیقی پرداخت.

نخستین آهنگ وی با گروه پازل بند در 15 اسفند 1395 با نام «بی‌تاب» منتشر شد. در اردیبهشت 1396 آهنگ مستقل وی با نام «مستم کن» روانه بازار شد. در تیرماه 1396 آهنگ «دلارام» را به همراهی پازل بند منتشر کرد که مورد اقبال طیف گسترده‌ای از مردم قرار گرفت.

 

انتهای پیام /