به گزارش پارس نیوز، 

سلبریتی ها که تا سال گذشته مچ بندهای بنفش بر دست داشتند و از حسن روحانی حمایت می کردند حالا پشت او را خالی کرده و در فضای مجازی کمپین هایی با انتقاد از وضعیتی معیشتی مردم به راه انداخته اند.

علی کریمی چهره مشهور فوتبال کمپینی به راه انداخته و متنی را در صفحه مجازی منتشر کرده است و از همه مردم خواسته از این کمپین حمایت کنند، سلبریتی ها نیز در این فضا از موج به وجود آمده استفاده کرده و متن علی کریمی را در صفحات مجازی خود قرار دادند.

 

 

این اولین باری نیست که سلبریتی ها و چهره های مشهور ورزشی و سینمایی پشت دولت را خالی می کنند زیرا چندی پیش نیز افطاری رئیس جمهور برای هنرمندان نیز جنجالی شد و بسیاری از بازیگران هشتگ #ما_به_افطارى_نخواهیم_رفت زدند و روحانی را تنها گذاشتند.

به نظر می رسد مشکلات اقتصادی و گلایه های مردم باعث شده سلبریتی ها علم مطالبات اقتصادی را در دست بگیرند و این در حالی است که اگر دولتی ها وظایف خود در قبال اوضاع معیشتی را درست انجام می دادند هرگز شاهد چنین کمپین هایی در سطح فضای مجازی نبودیم.

از سوی دیگر این اقدام سلبریتی ها در واقع نشان می دهد از حمایت خود از دولت پشیمان شده اند و همین موضوع اصلا باب میل دولتی ها و اصلاح طلبان نیست زیرا سرمایه های اجتماعی آنها بر باد رفته است.

اگر چه اصلاح طلبان در روزهای اخیر با زیرکی به دنبال انتقادات اقتصادی هستند و می خواهند خود را از عملکرد دولت جدا کنند اما مردم به خوبی به خاطر دارند که همین افراد و همین سلبریتی ها بودند که سنگ حمایت از روحانی را به سینه می زدند .

اگر چه علی کریمی در پست خود از طلا و ماشین صحبت کرده است که در واقع جزو ملزومات زندگی معیشتی مردم نیست و بسیاری از مردم توان خرید این دو کالا را ندارند اما این کمپین در عرض این یکی دو روز بسیار فراگیر شده و باید منتظر دولتی ها باشیم که چه واکنشی نشان خواهند داد.

 


انتهای پیام/