به گزارش پارس نیوز، 

سالن ناظرزاده کرمانی ایرانشهر قرار است از سوم تیرماه میزبان نمایش «درنیومده بود» سعید زارعی باشد که پیش از این در سال 96 در تالار مولوی روی صحنه رفته بود. این دومین نمایشی است که از تالار مولوی در ایرانشهر بازاجرا می‌شود.

امین اسفندیار، آوا تدین، جواد قاسملو، اسماعیل گرجى، میثم نوروزى، آلین جوهرچى بازیگران جوان این نمایش هستند.

آنچه مشخص است این نمایش در فهرست تماشاخانه ایرانشهر نبوده است و در فهرست رزرو اعلامی این مجموعه نیز حضور نداشته است. با توجه به اینکه نام هیچ تهیه‌کننده‌ای در فهرست عوامل نمایش دیده نمی‌شود به نظر می‌رسد نمایش منتخب مدیریت سالن ایرانشهر باشد.

با این حال می‌توان نقش مدیر هماهنگی سالن را در حضور سعید زارعی و نمایشش در ایرانشهر دید. دست راست حسین پارسایی در ایرانشهر اردیبهشت امسال را با گروه دیار عازم برلین می‌شود تا نمایش «زبان اصلی» را در برلین با حضور آزاده صمدی، بهنوش بختیاری، بهرنگ علوی و در نتیجه سعید زارعی روی صحنه برد.

به نظر می‌رسد در دادن نوبت‌های اجرای ایرانشهر رابطه کماکان جای ضابطه را گرفته است، به خصوص آنکه با انصراف یک به یک هنرمندان در ایرانشهر، این تماشاخانه به محلی برای اجرای مجدد نمایش‌های گذشته بدل شده است. در حال حاضر هر سه نمایش روی صحنه ایرانشهر محصولات گذشته در سالن‌های تئاتر شهر و مولوی است که با آمدن اثر سعید زارعی سهم رقبای ایرانشهر به شکل مساوی تقسیم خواهد شد.