به گزارش پارس نیوز، 

امرالله احمدجو یکی از نویسندگان سریال «سلمان فارسی» درباره جدیدترین اثر داوود میرباقری که سال گذشته پیش تولید آن آغاز شد گفت: من همچنان روی دیالوگ های سریال «سلمان فارسی» کار می کنم.

وی درباره پایان دیالوگ نویسی در این سریال بیان کرد: فیلمنامه «سلمان فارسی» وقتی تمام می شود که دیالوگ ها بر سر زبان بازیگران جاری شود و کار به تولید برسد و تا آن زمان من هروقت بتوانم روی دیالوگ ها کار می کنم.  

این نویسنده و کارگردان با اشاره به آخرین دیدار خود با داوود میرباقری اظهار کرد: آخرین بار که همدیگر را دیدیم سخت مشغول لوکیشن دیدن بود چون این سریال لوکیشن های متنوعی دارد و کار بسیار سختی است. میرباقری ذوق زده لوکیشن هایی بود که در خراسان و کرمان دیده بود و خارج از ایران هم جاهای خوبی را پیدا کرده بود.

کارگردان «روزی روزگاری» در پایان با اشاره به فیلمنامه «سلمان فارسی» عنوان کرد: من دایم دیالوگ های این سریال را اصلاح می کنم و هر بار نکته های جدیدی می نویسم با این حال تاکنون حدود ۳۷ قسمت از سریال به نگارش درآمده و به خاطر بخش هایی از قصه که هنوز درباره آنها تصمیم قطعی گرفته نشده قسمت های پایانی هم کامل نشده است.

نویسندگی این سریال را جز امرالله احمدجو و داوود میرباقری ۲ نفر دیگر بر عهده دارند.