به گزارش پارس نیوز، 

برگزار کنندگان رقابت «میس آمریکا» یا «دختر شایسته آمریکا» با عقب نشینی از برخی آیتم های مسابقه از ایجاد تغییرات عمده  در این مسابقه سالانه خبر دادند.

 

این تغییرات که با "برهنگی" کمتری همراه خواهد بود به گفته «گرچن کارلسون» رئیس هیأت مدیره این سازمان هدف از این تغییرات توجه بیشتر به توانایی های زنان و احترام به شخصیت انسانی آنها است.

 

از مهترین مواردی که می توان به آن اشاره کرد، حذف رژه با بیکینی یا مایوی شنا است.

 

به جای این بخش، شاهد گفتگوی شرکت کنندگان با هیأت داوران خواهیم بود و آنها به بیان نظرات و دیدگاههای خود درباره مسائل مختلف می پردازند.

 

یکی دیگر از قسمت هایی که حذف می شود، نمایش لباس های شب و کفش های پاشنه بلند است.

 

به گفته گرچن کارلسون بسیاری از زنان آمریکایی علاقه زیادی به شرکت در رقابت دختر شایسته آمریکا دارند ولی مایل نیستند بیکینی پوشیده یا با کفش پاشنه بلند روی صحنه ظاهر شوند.

 

به عقیده او فقط زیبایی ظاهری یا تناسب اندام شاخص های کافی برای انتخاب دختر شایسته آمریکا نیست و برای گزینش برنده واقعی باید سایرخصوصیات شرکت کنندگان را نیز درنظر گرفت.

 

گرچن کارلسون نخستین دختر شایسته آمریکا است که پس از سالها فعالیت خبری در شبکه تلویزیونی فاکس به مقام مدیریت این سازمان رسیده است؛ او در سال ۱۹۸۹ بعنوان دختر شایسته آمریکا انتخاب شد.

 

در ماههای گذشته این سازمان با حواشی مختلفی مواجه بوده و تعدادی از مدیران به اتهام اذیت و آزار جنسی و سوآستفاده از زنان مجبور به کناره گیری شدند.

 

 

 

 


انتهای پیام/