به گزارش پارس نیوز، 
احسان علیخانی در روز چهارشنبه ۲۳ خرداد ماه ۹۷ میزبان محمدرضا گلزار ستاره سینمای ایران بود . محمد رضا گلزار در این برنامه از فعالیت های اخیرش خبر داد . همچنین او نوید ساخت یک مسابقه تلویزیونی مهیج را داد که به سرانه مطالعه کمک خواهد کرد.
 
قسمت بیست و هشتم برنامه ماه عسل,اخبار صدا وسیما,خبرهای صدا وسیما,رادیو و تلویزیون
 
 
او گفت که کارش تا ده روز دیگر در ساخت ایران تمام می شود.
 
گلزار گفت که برنامه ماه عسل سطح بالایی دار و برای من با برنامه های دیگر فرق می کند.
 
او  عبور از ۴۰ سالگی اش را این گونه توصیف کرد که بعد از این سن سختی های زندگی بیشتر می شود. 
 
گلزار گفت من در زندگی کاری را که فکر می کنم درست است تر است را انجام می دهم.
 
گلزار از برنامه ای خبر داد که معادل خارجی ان پربیننده ترین برنامه جهان است و تلاش می کنند در شکل ایرانی اما در سطح خارجی و پر از هیجان و با جایزه مالی همراه باشد و نفر اول جایزه صد میلیونی می گیرد.
 
این بازیگر از ضریب هوشی بالای مردم ایران خبر داد اما گفت که سرانه مطالعه مردم بسیار پایین است.
 
گلزار گفت برای اجرای برنامه برنده باش در حال تمرین هستم. اجرا کار سختی است اما من تلاش خود را می کنم. ضبط این برنامه از دو هفته دیگر  شروع می شود و کسانی که بیشترین امتیاز را بیاورند وارد مسابقه می شوند و ۱۵ سوال را باید جواب دهند.
 
گلزار گفت که نفر ۵ کنکور شده است و معارف و عربی کنکور را تدریس می کرد.این بازیگر از اکران فیلمش با نام دلم می خواد در سینماها خبر داد.
 
گلزار گفت من با عشق زندگی می کنم و نیاز به بادیگارد ندارم اما بعضی برنامه ها نیاز به افرادبرای برقرای نظم و به موقع انجام شدن برنامه هاست.
 
بازیگر سام و نرگس در ادامه گفت دست همه مردم را می بوسم که در این ساعات پر برکت با زبان روزه ما را نگاه می کنند.
 
گلزار در پایان صحبت هایش گفت بسیاری از زندانی ها به خاطر شاکی خصوصی است پس گذشت کنیم تا زندانیان آزاد شوند. پیشاپیش عید سعید فطر را به همه مردم ایران تبریک می گویم و موفقیت تیم ملی ایران را خواستارم.
 


انتهای پیام/