به گزارش پارس نیوز، 

این مرکز پخش در راستای فعالیت‌های خود در زمینه ترویج کتابخوانی به مناسبت عید سعید فطر، کتاب‌های متنوع حوزه کودک و نوجوان را با  ۲۰ درصد به فروش می‌رساند.

بر اساس اعلام، علاقمندان با شرکت در این طرح می‌توانند از تخفیف ۲۰ درصدی در خرید مجموعه متنوعی از کتب کودک و نوجوان برخوردار شوند. افراد و خانواده‌ها می‌توانند به مناسبت عید سعید فطر و پایان یافتن سال تحصیلی، عیدی و جوایز خود برای بچه‌ها را از طریق این طرح تامین کنند.

از آنجا که خرید کتاب برای کودکان و نوجوانان و تامین خوراک ذهنی و فرهنگی برای آنان بر عهده بزرگسالان به ویژه والدین آنهاست، طرح «کتاب من یادت نره» به والدین این موضوع را یادآوری می‌کند که اگر کتاب از سبد کالای خانواده حذف شود بی‌شک در آینده متحمل ضررهای مادی و معنوی بی‌شماری در زندگی فرزندان‌شان خواهند شد.

مطابق اعلام، خانواده‌ها با مشارکت در طرح «کتاب من یادت نره» می‌توانند به عضویت باشگاه مشتریان مداد آبی دربیایند و از طرح‌های تخفیف‌ خرید کتاب این باشگاه در زمان‌های مختلف بهره‌مند شوند.

یادآوری می‌شود، «مداد آبی»، پخش تخصصی کتاب‌های کودک و نوجوان است که توزیع کتب بیش از ۲۰ انتشارت فعال این حوزه از جمله نشر افق، هوپا، زرافه، پرتقال، پریان، پیک ادبیات و... برعهده دارد. خانواده‌های علاقه‌مند، برای مشارکت در این طرح می‌توانند اطلاعات بیشر را از سایت مدادآبی دریافت کنند.