به گزارش پارس نیوز، 

زهره حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص فعالیت های خود در عرصه بازیگری طی سال 97 گفت: توقعم نسبت به سال 97 بسیار بالا بود و فکر می کردم که امسال سیل فراوانی از پیشنهادات روانه شود اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و من تنها یک پیشنهاد داشتم.

وی در همین راستا ادامه داد: به تازگی برای بازی در فیلمی تلویزیونی به مشهد سفری داشتم و در آنجا با عزیزانی همچون حمید لولایی و یوسف صیادی همبازی شدم اما به غیر از این فیلم پیشنهاد دیگری نداشتم تا در آن به ایفای نقش بپردازم. تعجب می کنم که تولیدات تصویری بسیار زیاد است اما به من و امثال من هیچ پیشنهادی نمی شود.

بازیگر فیلم "شاباش" تصریح کرد: این روزها تهیه کنندگان برای بازیگران قدیمی پول نمی دهند و ترجیح می دهند برای نقش های مکمل و فرعی به جای بازیگران با تجربه از بازیگرانی استفاده کنند که رایگان بازی کنند. از سویی دیگر سینما باندبازی خاص خود را دارد که من اهلش نیستم. اگر در سینمای امروز ایران اهل باندبازی نباشید به راحتی شما را کنار می گذارند.

وی در همین راستا ادامه داد: بازیگران در گذشته به دلیل توانایی‌شان انتخاب می شدند اما الان متاسفانه توانایی ملاک انتخاب کارگردانان نیست و هزار بیراهه برای انتخاب بازیگران وجود دارد. همه چیز سینمای ایران ارتباطات است و غیر از این چیزی نیست.

بازیگر سریال"شوق پرواز" با تاکید بر بیکاری اکثر پیشکسوتان اضافه کرد: متاسفانه وضعیت بازیگران پیشکسوت به هیچ وجه خوب نیست. این بازیگران کاملاً کنار گذاشته شده اند. البته من همیشه امیدوار بوده‌ام اما اگر بخواهیم واقع بینانه به وضعیت بازیگری نگاه کنیم وضعیت سینما اصلاً خوب نیست و هیچ عدالتی وجود ندارد.

بازیگر فیلم "ورود آقایان ممنوع" با اشاره به حاشیه سازی برخی بازیگران برای خودشان تاکید کرد: خیلی به من می گویند در صفحه مجازی خودت مطلب حاشیه‌ای بگذار تا دیده شوی اما فرهنگ من این گونه نیست و نمی خواهم به هر بهایی بازی کنم. من اعتقاد دارم اگر به عنوان بازیگر توانایی خاصی دارم باید بر اساس این توانایی انتخاب شوم.

حمیدی حاشیه سازی بازیگران را ناشایست خواند و خاطرنشان کرد: من در توانم نیست که با حاشیه سازی بر صدر اخبار قرار بگیرم. به نظرم این اتفاق ناشایست و نامعقول است اما وضعیت به سمتی رفته که بازیگران را مجبور به این انتخاب می کنند. متاسفانه حاشیه داشتن ملاک انتخاب بازیگران شده و همین عاملی شده تا بسیاری از بازیگران از سر بیکاری به سراغ حاشیه ساختن بروند.