به گزارش پارس نیوز، 

عادل فردوسی پور تصمیم دارد برای جذاب شدن برنامه اش با موضوع جام جهانی از چهره های هنری استفاده کند که این مسئله هرگز توجیه رسانه ایی ندارد. چرا که فوتبال به اندازه کافی جذابیت لازم را با حجم وسیع مخاطب با خود همراه دارد و جذابیت های فوتبال قطعا بالاتر از حضور کاراکترهای سرشناس هنری است که حضور بی ربطشان در این برنامه حتی می تواند به فوکوس اشتباه بی انجامد.

‎اینکه فردوسی پور برنامه گرانی را خواهد ساخت و اسپانسرهای مفصلی را به برنامه اختصاص خواهد داد، شاید مستمسکی است برای اینکه از چهره های هنری استفاده کند تا برنامه را جذاب کند. اما آیا این نوع برنامه نیازمند این دست تمهیدات بی‌ربط است. نکند مجری محبوب اهدافی غیر از این را دنبال می کند؟ در هر صورت برنامه جام جهانی با هر فرم و ساختاری باید ورزشی ساخته شود، با فرم و نگاه ورزشی که قطعا به جز چند بازیگر سینمایی هیچ یک در این عرصه توانایی ندارند.

عادل فردوسی پور فراموش نکند، محمد حسین میثاقی حاصل اعتماد تو به یک جوان فوتبالی است که امروز می درخشد و حتی وجوه هنری کار او زبانزد است. تفکر استفاده از هنرمندان با چه توجیهی قرار است شکل بگیرد، قابل بحث و بررسی بوده؛ در حالی که قطعا این مسأله با هزینه های بالایی برای تلویزیون روبرو خواهد بود که می تواند با خواسته اسپانسر مطابقت داشته باشد.

آقای باهوش عرصه فوتبال رسانه که خوب می داند برای جذابیت برنامه‌اش نباید کم بگذارد باید به دنبال یک نگاه خاص باشد، نه حضور تکراری هنرمندان در مقام نریتور معرفی کشور‌ها و تیم های حاضر در جام جهانی که قطعا می‌تواند توسط گویندگان و مجریان فوتبالی هم که از فضای این ورزش اطلاع کافی دارند انجام شود. در واقع آنهایی که مُحق هستند از این سفره نان بخورند نه افرادی که ارتباط شان با این عرصه تنها به علاقه آقای تهیه کننده مرتبط می شود نه چیزی بیشتر!