شبکه نمایش خانگی نتفلیکس (Netflix) به تازگی سریالی را برای پخش از این شبکه در دسترس مخاطبانش در سراسر دنیا قرار داده است. این سریال که کمابیش از داستانی واقعی اقتباس شده است، «ورونیکا» (Veronica) نام دارد و به زبان اسپانیایی به کارگردانی پاکو پلازا (Paco Plaza) ساخته شده است.

نتیجه تصویری برای نتفلیکس+«ورونیکا»

 

پلازا، کارگردان اسپانیایی تبار، در این سریال دختر نوجوانی به نام ورونیکا را در اوایل دهه نود در شهر مادرید نشان می‌دهد که باید از خواهر و برادر کوچکترش نگهداری کند زیرا مادر آنها همیشه در حال کار کردن است و پدرشان را مدتی پیش از دست داده‌اند.

ورونیکا تلاش می‌کند طی مراسمی با روح دوستش که در تصادف کشته شده است، ارتباط برقرار کند، اما روح پدرش را احضار می‌کند و این احضار روح باعث آزردگی خاطر پدرش می‌شود و این آغاز ماجراست.

سریال «ورونیکا» نخستین بار در آگوست ۲۰۱۷ برای پخش بر روی شبکه نتفلیکس قرار گرفت و تعداد زیادی از مخاطبان بعد از دیدن مدت کوتاهی از هر قسمت به دلیل ترس و حشت زیاد از دیدن آن دست کشیدند و حتی در نیمه‌های یک قسمت تصمیم گرفتند تلویزیون را خاموش کنند.

این مخاطبان که تعدادشان هم کم نیست بعد از توییت مواردی از این سریال باعث راه افتادن موجی در فضای مجازی شدند. این موج در بین دوستداران ژانر وحشت چرخید و باعث اضافه شدن به تعداد بینندگان این سریال شد و «ورونیکا» را دوباره بر سر زبان‌ها انداخت؛ موج جدید البته شامل مخالفان و موافقان است.

پاکو پلازا پیش از این در سال ۲۰۰۷ نیز فیلم ترسناک پرحاشیه‌ای به نام «آر.ئی‌.سی» (REC) یا همان ضبط کردن ساخت و در سال ۲۰۰۹ و ۲۰۱۲ قسمت‌های دوم و سوم آن را جلوی دوربین برد. او این بار شانسش را با سریالی در شبکه نتفلیکس امتحان کرد و البته بی‌نتیجه هم نماند.

نتیجه تصویری برای نتفلیکس+«ورونیکا»

 

انتهای پیام/