به گزارش پارس نیوز، 

مراسم خاکسپاری زنده یاد ناصر ملک مطیعی یکشنبه 6 خرداد ماه 1397 با حضور جمع پرشوری از مردم و هنرمندان برگزار شد. حضور پرشور هنرمندان و سخنرانی اعتراض آمیز آنها از حواشی این مراسم بود که با عکس های عکاسان این مراسم ثبت شد.خواننده لس آنجلسی

اما حواشی این مراسم به اینجا ختم نشد و حضور یک خواننده لس آنجلسی که تصویرش شکار عکاسان این مراسم شد بیش از سایر مسائل توجه مردم را در فضای مجازی به خود جلب کرد.

سامان خواننده لس آنجلسی در مراسم ناصر ملک مطیعی

روح الله بالش آبادی عکاس حاضر در مراسم تشییع زنده یاد ناصر ملک مطیعی تصویری از سامان خواننده لس آنجلسی که چند سالی است به ایران بازگشته منتشر کرد.

خواننده لس آنجلسی

سامان خواننده لس آنجلسی در ایران

روح الله بالش آبادی با انتشار این عکس نوشت :حضور خواننده لس آنجلسی (سامان) در کنار سالار عقیلی مراسم خاکسپاری زنده یاد ناصر ملک مطیعی .... عکس از روح الله بالش آبادی ...

خواننده لس آنجلسی

سامان خواننده لس آنجلسی در مراسم ناصر ملک مطیعی

بعد از بازگشت حبیب خواننده لس آنجلسی معروف به ایران که حضورش با جنجال های فراوانی همراه بود امیر کاظمی معروف به سامان خواننده لس آنجلسی دیگری بود که به ایران بازگشت.

این خواننده لس آنجلسی در یک گفتگو دلیل حضورش در ایران را اینگونه عنوان کرد :من یک ایرانی وطن پرست هستم و دوست دارم در وطن خودم به فعالیت بپردازم. نه اهل کار سیاسی هستم نه مسائل دیگرحدود دو سال است در ایران زندگی می کنم و آلبوم جدیدم را نیز که شامل 16 تراک می باشد در ایران ضبط کرده ام و امیدوارم این آلبوم مورد تایید وزارت ارشاد اسلامی قرار بگیرد. سال ها فعالیت هنری ام را در خارج از ایران کمرنگ کردم به امید روزی که بتوانم در کشور خودم به اجرای برنامه بپردازم و امیدوارم مسئولین عزیز و محترم مجوز فعالیتم در ایران را صادر نمایند تا بتوانم با آثارم در خدمت مردم عزیزمان باشم.

خواننده لس آنجلسی

سامان خواننده لس آنجلسی به ایران بازگشته

حضور این خواننده لس آنجلسی در مراسم خاکسپاری ناصر ملک مطیعی با حواشی زیادی در فضای مجازی همراه بود.


انتهای پیام/