به گزارش پارس نیوز، 

ایرج محمدی تهیه کننده «پاهای بی‌قرار» گفت: عوامل تولید و فیلمبرداری اکنون در ویلایی در فشم مشغول ضبط سریال هستند و پیش بینی ما این است که تصویر برداری این مجموعه تا اوایل مردادماه تمام شود.

وی با بیان اینکه تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پاهای بی‌قرار» از مرز 85 درصد گذشت و فیلمبرداری این مجموعه در اطراف تهران ادامه دارد، ادامه داد: تمام بازیگران «پاهای بی قرار» تا کنون جلوی دوربین رفته اند و تدوین و مراحل فنی سریال نیز همزمان در حال انجام است.

محمدی با بیان اینکه «پاهای بی قرار» در سه زمان حال و گذشته تولید خواهد شد، ادامه داد: «پاهای بی‌قرار» ملودرامی خانوادگی است که به قلم مهدی محمدنژادیان و بابک کایدان برای شبکه پنج سیما تولید خواهد شد.

لازم به ذکر است؛این سریال داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد و قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند.

آدمهای این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

مسعود رایگان، پانته آ بهرام، حمید گودرزی، مهرانه مهین ترابی، شاهرخ استخری، لیندا کیانی،افسانه ناصری، سمیرا حسن پور بازیگران اصلی سریال «پاهای بیقرار» هستند.

مجموعه تلویزیونی «پاهای بی‌قرار» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی ایرج محمدی برای پخش از شبکه پنج سیما ساخته می‌شود.

انتهای پیام/