به گزارش پارس نیوز، 

سیده فاطمه ذوالقدربا انتقاد از تبلیغات ضعیف طرح افطار تا سحر سینماها، گفت: به دلیل آنکه این طرح طی سال‌های دیگر با استقبال بالای مخاطبان رو به رو شده بود، انتظار می‌رفت امسال نیز چنین شود اما متاسفانه مسئولان این طرح را برخلاف سال‌های گذشته آنطور که باید و شاید تبلیغ نکردند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امسال با وجود آنکه در ایام ماه رمضان گرمای هوا نسبت به سال‌های گذشته کمتر بود، می‌بایست مخاطبان بیشتری در ساعات قبل از افطار با توجه به نیم بهاء بودن بلیط‌ها به سینما می‌رفتند اما طبق گزارش‌های واصله چنین نشده است که دلیل آن را باید در تبلیغات ضعیف جستجو کرد.

وی از طرح این موضوع در هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی و بررسی آن با دعوت از مسئولان مربوطه خبر داد و افزود: امید است در روزهای باقی مانده از ماه رمضان با اعمال دستورالعمل‌هایی ازسوی مسئولان، استقبال از سینماها بیشتر شود چراکه به‌یقین شرایط سختی به سینماداران، تهیه‌کنندگان، پخش‌کنندگان و تمامی بدنه سینما تحمیل خواهد شد.

ذوالقدر با تاکید بر اینکه انتظار است رسانه ملی فعال بودن سینماها پس از افطار و نیم بهاء بودن آن‌ها را تا زمان افطار مرتبط تبلیغ می‌کرد، بیان کرد: هرچند بیلبوردهای مروبط به این مهم نیز در سطح شهر دیده نمی‌شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: طرح افطار تا سحر علاوه بر اینکه مانع از ورشکستگی سینما خواهد شد، فرصتی برای خانواده و جوانان برای داشتن تفریحاتی سالم است لذا باید جدی گرفته شود./

پایان پیام