به گزارش پارس نیوز، 

حسین صفری، مدیر اجرایی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مورد برنامه های اجرایی این دوره از نمایشگاه قرآن گفت: ما در این دوره با رایزنی های انجام شده با معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد توانستیم بن کارت های ارایه شده در نمایشگاه کتاب تهران را به نمایشگاه قرآن آورده و آنها را تمدید و قابل استفاده برای عموم کرده ایم.

وی ادامه داد: در خصوص این بن کارت ها طبق رایزنی های انجام شده با بانک شهر بن کارت هایی که در اختیار هر یک از سازمان یا ادارات قرار گرفته است چه در نمایشگاه قرآن و چه در زمان نمایشگاه قرآن قابل استفاده خواهد بود.

مدیر اجرایی نمایشگاه قرآن کریم تاکید کرد: کسانی که بن کارت های مورد نظر را دارند می توانند در بخش فرهنگی، دیجیتال و نشریات محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

صفری یادآور شد: بر اساس هماهنگی های انجام شده با معاونت فرهنگی وزارت ارشاد بن کارت هایی که اعتبار آنها نیز تا پایان نمایشگاه کتاب بوده است امکان استفاده در نمایشگاه قرآن را نیز دارند، از این رو کسانی که بن کارت های آنها اعتبارشان در نمایشگاه کتاب به پایان رسیده است می توانند در نمایشگاه قرآن محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

وی در پایان گفت: هدف ما از استفاده از این بن کارت های نمایشگاه کتاب به نوعی حضور بیشتر مردم و استقبال آنها از محصولات قرآنی بوده و سعی کردیم با این کار از ارایه دهنده محصولات قرآنی حمایت کنیم.

 


انتهای پیام/