به گزارش پارس نیوز، 

علیرام نورایی یکی از بازیگران اصلی این سریال است که در گفت و گو با بانی فیلم در خصوص فعالیت های اخیرش و بازی در این سریال عنوان کرد: این روزها که مشغول بازی در سریال «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان و همچنین سریال «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری هستم.

او در ادامه درباره نقش هایی که در این دو مجموعه ایفا می کند، توضیح داد: همانطور که می دانید «از یادها رفته» یک مجموعه تاریخی است که من در آن نقش یک آزادیخواه را بازی می کنم که گریم سنگینی دارم. البته از این نظر که به لحاظ تایم گریم زمان بسیاری به طول می انجامد و گریم خاصی است. درباره سریال «نفوذ» هم به تازگی کار من در این مجموعه آغاز شده است و به تازگی درگیر این نقش شده ام و بهتر می بینم که توضیح بیشتری در این باره ندهم.

نورایی درباره حضورش در فصل دوم «شبکه» نیز بیان کرد: صحبت هایی در این زمینه شده است و فکر می کنم بازی ام در فصل بعد هم ادامه داشته باشد.

وی درباره زمان پخش نامناسب این سریال هم افزود: من هم از زمان پخش این کار اصلا راضی نیستم و امیدوارم پروژه هایی از این دست که به موضوعات خاص و ویژه ای می پردازد و بسیار هم می تواند تاثیر گذار باشد را در زمان های بهتری و با پخش بهتری نمایش بدهند. اتفاقا من با بسیاری از مخاطبان به نوعی در فضای مجازی در ارتباط هستم و از آنها شنیده ام که از زمان پخش این سریال راضی نیستند. با این حال خوشبختانه توانسته جذب مخاطب خوبی داشته باشد. اتفاقا من شنیده ام که در جشنواره بین المللی فجر چند کشور این سریال را خریداری کرده اند.

وی در پایان هم با اشاره به حضورش به عنوان شرکت کننده در مسابقه «هفت روز هفت ساعت» بیان کرد: این مسابقه نوروز از شبکه افق پخش شد و برای من تجربه بسیار خوب و جذابی بود که هنرمندان ایرانی در این مسابقه در کنار هنرمندان لبنانی حضور داشتند و قرار است ادامه آن هم به زودی روی آنتن برود.


انتهای پیام/