به گزارش پارس نیوز، 

مهدی آشنا درباره داوری بخش عکس و پوستر گفت: داوران بخش پوستر تئاتر دانشگاهی متشکل از مهدی دوائی، آرمان کوچکی و یحیی پاکدل و داوران بخش عکس نیز مریم قهرمانی‌زاده، مصطفی قاهری و رئوفه رستمی هستند.

وی درباره دلائل انتخاب این داوران گفت: به هرحال جشنواره تئاتر دانشگاهی، تجربی است و خود من هم در این تجربیاتی که داشتم بر این عقیده هستم که باید طیف وسیع‌تری از همکاران جوان‌تر وارد کار شوند، به همین دلیل تصمیم گرفتیم داوران امسال نیز از کسانی باشند که تجربه کمتر اما جایگاه خوبی در عرصه تئاتر دارند، باشند.

آشنا با اشاره به اینکه تاکنون در بخش داوری پوستر بازخوردهای خوبی داشته‌اند اما داوری بخش عکس انجام نشده است،گفت: با توجه به اینکه تا روز آخر جشنواره هنوز گروه‌ها عکس می‌فرستند و عکاسان مشغول کار هستند بنابراین صبر می‌کنیم تا همه کارها به دبیرخانه برسد .

به گفته وی داوری بخش تیزر و عکس بیست و پنج اردیبهشت انجام می‌شود و داوران بخش تیزر نیز به زودی معرفی می‌شوند.

مدیر بخش عکس، پوستر و تیزر جشنواره تئاتر دانشگاهی همچنین با اشاره به حضور آثار بین المللی در این جشنواره خاطر نشان کرد: آثار خارجی هم در کنار آثار ایرانی مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته است .

آشنا همچنین به معرفی 17 هنرمندی که پوسترهایشان قرار است از 20 لغایت 26 اردیبهشت در گالری مجموعه تئاتر مستقل نمایش داده شود پرداخت و گفت: سیدرضا چاووشی، جواد ابراهیم نژاد، متین حبیبیان، مرضیه خوش ترکیب، علیرضا گل دهی، مریم برادران، حسین ملا محمد مهدی، ابوالفضل صفویه، محمد دارایی، مهسا نهضت شعار، Rios Luis از آلمان و همچنینZertuthe گرافیست بلژیکی هنرمندانی هستند که پوسترهایشان برگزیده شده و در نمایشگاه ارائه می شود.

شایان ذکر است، بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران از 16 تا 25اردیبهشت 1397 با دبیری حسین عبدالهی در تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام /