به گزارش پارس نیوز، 

در این شکی نیست که این مجموعه از همان ابتدا توانست با مخاطبانش ارتباط بسیار خوبی برقرار کرده و به یکی از موفق ترین مجموعه های تلویزیونی در سال های اخیر تبدیل شود. اما از آنجایی که فصل پنجم این مجموعه در نوروز امسال روی آنتن رفت، بازپخش فصل قبلی و ان هم از شبکه یک اتفاق چندان جالبی نیست. چون رسالت شبکه «آی فیلم» از ابتدا همین بود که بازپخش سریال های سال های گذشته را روی آنتن دارد. اما بازپخش یک سریال موفق از یکی از شبکه های مهم تلویزیون اصلا نمی تواند اتفاق خوبی برای آن مجموعه باشد. به این دلیل که برخی بازپخش ها به جای جذب مخاطب، دفع مخاطب می کند! آن هم در شرایطی که همه شبکه ها از جمله شبکه اول هم در تدارک ساخت مجموعه های ویژه ماه مبارک رمضان هستند.

«پایتخت »۴ به کارگردانی سیروس مقدم در رمضان سال ۱۳۹۴ از این شبکه پخش شده بود که توانست علاوه برکسب تندیس بهترین سریال سال ۹۴ از نظر مخاطبان در برنامه سه ستاره ، تندیس بهترین مجموعه تلویزیونی را از چهارمین جشنواره جام جم نیز دریافت کند.

این سریال قرار است از روز اول ماه مبارک رمضان هر روز صبح حوالی ساعت ۹:۳۰ از شبکه یک سیما پخش شود. مجموعه تلویزیونی پایتخت ۴ به تهیه کنندگی الهام غفوری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک است.


انتهای پیام/