به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از سایت جشنواره فیلم کن، در مصاحبه پس از فتوکال که با حضور اصغر فرهادی، پنه لوپه کروز، خاویر باردم و ریکاردو دارن بازیگران فیلم «همه می دانند» برگزار شد، شرکت کنندگان در جمعی صمیمی به سوال های مصاحبه کننده پاسخ دادند.

مصاحبه کننده با تشکر از فرهادی که هفتاد و دومین جشنواره کن را با این فیلم زیبا شروع کرده از بازیگران فیلم او برای ارایه بازی های زیبا تشکر کرد. وی از فرهادی پرسید که  پس از دیدن فیلم و واکنش تماشاگران چه احساسی داشت؟

فرهادی در پاسخ گفت: خیلی خوشحال بودم که فیلم به زبان و فرهنگ دیگری ساخته می شود. نگران بودم اسپانیایی ها همذات پنداری نکنند ولی وقتی دیدم همه گروه هیجان زده بودند و استقبال کردند خیلی خوشحال شدم و برایم بسیار باارزش بود. سوای همه این چیزها هیچ موقع در رویا هم نمی دیدم که همکاری با این تعداد افراد یک دل و دوست داشتنی داشته باشیم.

وی افزود: همانطور که خاویر هم اشاره کرد ما دلمان برای همدیگر تنگ می شود و من خیلی از تماشای فیلم در جمع هیجانزده بودم.

باردم هم اشاره ای به نقش خودش که رقیب دارن بود کرد و گفت: به او گفتم می توانم سرت را با دستانم فشار بدهم ولی خب سرش خیلی بزرگ است...

پنه لوپه کروز هم گفت از دیدن فیلم خیلی نگران بود و وقتی اولین بار فیلم را دید قلبش خیلی سریع می زد. وی با اشاره بر روند طولانی ساخته شدن فیلم گفت: ما ۵ سال درباره این پروه فکر می کردیم.

وی درباره سخت بودن ایفای این نقش هم گفت شخصیت او خیلی چالش برانگیز است و زنی است که شخصیت قوی ای ندارد.

باردم هم درباره نقشش در این فیلم و رابطه خودش و همسرش گفت: ما از این درک که واقعیت و داستان با هم متفاوت هستند برخوردار هستیم و تفاوت بین واقعیت و داستان را درک می کنیم و این برایمان سخت نیست، چالش برانگیز است ولی الهام بخش هم است.

کروز و باردم

پنه لوپه کروز هم به همین مساله اشاره کرد و گفت: باید کار خودت را بکنی و آن زمان احساس نمی کنی در برابر همسرت داری بازی می کنی. با این حال او تاکید کرد: ولی هر سال نمی شود چنین فیلمی بازی کرد.

دارن نیز درباره کار کردن با فرهادی گفت: کار کردن با او خیلی فوق العاده است و ما می توانستیم شخصیت هایمان را گسترش دهیم و خیلی خوشحال هستم که این فیلم را بازی کردم. بازی با این جمع خیلی باعث افتخار بود.

اصغر فرهادی در باره سوال پرسشگر که از مشابهت ایرانی ها و اسپانیایی ها پرسیده بود، گفت: من گفتم ایرانی ها و اسپانیایی ها از نظر عاطفی و احساسی شبیه هم هستند. هر دو ملیت احساسی هستند و من می توانستم درکشان کنم و وقتی آنجا بودم احساس غریبه بودن نمی کردم چون با دوستانی مثل باردم و کروز و دارن بودم و یک نزدیکی احساسی داشتیم.

وی افزود: خوشبختانه در ایران هم بازیگران خوبی داریم و اینجا همان حسی را داشتم که با بازیگران ایرانی داشتم. اسپانیا خصوصیت ویژه ای که دارد این است که از نظر هنرپیشه خیلی غنی است.


انتهای پیام/