به گزارش پارس نیوز، 

کمتر از یک ساعت قبل، اعضای گروه داوری ۹ نفره بخش رسمی جشنواره فیلم کن ۲۰۱۸ در برابر عکاسان حاضر شدند تا اعلام کنند به زودی کار خود را شروع می کنند.

اعضای داوران در دو گروه شامل ۴ عضو زن با همراهی کیت بلانشت به عنوان رییس هیات داوران و ۴ داور مرد همراه کیت بلانشت در برابر دوربین ها ایستادند.

هیات داوران بخش رقابت اصلی جشنواره کن که به ریاست کیت بلانشت برگزار می شود شامل ۵ داور زن و ۴ داور مرد است که از ۷ ملیت و ۵ کشور به این فهرست راه‌یافته‌اند.

در کنار کیت بلانشت بازیگر و تهیه کننده استرالیایی، امسال چنگ چن بازیگر چینی، ایوا دوورنی نویسنده، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی، رابرت گدیگیون کارگردان، نویسنده و تهیه کننده فرانسوی، خدجا نین ترانه‌سرا، آهنگساز و خواننده بروندیایی، لئا سیدوکس بازیگر فرانسوی، کریستن استوارت بازیگر آمریکایی، دنیس ولینوو نویسنده و کارگردان کانادایی و آندری زویاگینتسف نویسنده و کارگردان روسی به داوری بخش رقابتی می پردازند.

http://www.ion.ir/content/modulefile/file/357769.jpg?width=280&height=175&bgcolor=eee

در حالی که مراسم افتتاحیه جشنواره از ساعت ١٩:١٥ به وقت محلی آغاز می شود، فیلم «همه می دانند» ساخته اصغر فرهادی فیلم افتتاحیه جشنواره خواهد بود. این فیلم امشب ساعت ٢٠:٣٠ در سالن گراند لومیر به نمایش در می آید و فردا چهارشنبه ساعت ٨:٣٠ صبح و ١٣ در گراند لومیر نمایش دوباره خواهد داشت.

سایت کن در معرفی فیلم نوشته است: اصغر فرهادی کارگردان ایرانی از سه بازیگر اصلی برای ساخت این فیلم بهره گرفته است. در این فیلم در عین حال خاویر باردم و پنه لوپه کروز برای ششمین بار در کنار هم بازی می کنند.

در این فیلم ریکاردو دارین در نقش همسری ظاهر شده که با همسرش با بازی پنه لوپه کروز و فرزندانشان از بوینوس آیرس به دهکده ای در اسپانیا می آیند تا در مراسم عروسی خواهرش شرکت کنند.

 

انتهای پیام/