به گزارش پارس نیوز، 

  ناصر ملک‌مطیعی در فیلم لاتاری! باور کنید یا نه، این اتفاق افتاده و شاهد مثال هم پوستری است که سایت کافه سینما منتشر کرده است که خبر می‌دهد در نمایش مردمی فیلم لاتاری در کرج ناصرخان ملک مطیعی هم حضور خواهد داشت. آن هم چه ناصرخانی! نه بازیگر پیشکسوتی که ‌سال پیش در فیلم علی عطشانی ممنوع‌التبلیغ و ممنوع‌التصویر شناخته شد. نه. ناصر ملک‌مطیعی روزهای شکوه کلاه مخملی؛ که دم به دم موسی خان ارزشی فیلم لاتاری داده تا شاید او را هم بازی دهند و بگذارند در کنار دوستان ارزشی یک سر برود دوبی و با چاقوی صدفی دسته سفید کار زنجان همه آنهایی را که نگاه چپ به ناموس لاتاری انداخته‌اند، چپ و راست کند!

حالا بگذریم از این‌که اگر این کار را مثلا جعفر پناهی یا فیلمساز غیرارگانی دیگری می‌کرد، چه می‌شد و چه فریادهایی که هوا نمی‌رفت. کما این‌که وقتی همین ناصرخان به تلویزیون رفت و چند کلامی با مهران مدیری حرف زد، دیدیم که چگونه مدیران ارزش‌محور تماشای چهره ٩٠ ساله ناصرخان را به صلاح فرهنگ مردم ندانستند و برای جلوگیری از انحراف تماشاگران حکم به حذف آن قسمت از برنامه دادند...

حضور ناصر ملک‌مطیعی در پوستر لاتاری به یادمان می‌آورد که ماجرای تبلیغات لاتاری و البته همسنگران لاتاری به جاهای خوب خوبش رسیده. یکی بهنوش بختیاری را صدا می‌کند تا در دانشگاه از فیلمش تعریف کند و دیگری هم وقتی می‌بیند ملک‌مطیعی به مهرشهر کوچ کرده، تا می‌بیند تنور داغ است نان را می‌چسباند و بدبخت ناصرخان را می‌کشد می‌برد به سینما که یعنی ایشان هم فیلم ما را قبول دارند. به‌هرحال شیرین حکایتی شده!!!


انتهای پیام/