به گزارش پارس نیوز، 

از زمانی که هیچ فیلم سینمایی روی پرده ای اجازه تبلیغ در شبکه های ماهواره ای به خصوص شبکه های جم را ندارند و به گفته عده ای با سازندگان این فیلم برخورد قانونی می شود، مدیریت جدید شبکه های جم اقدام به پخش آگهی تئاترهای روی صحنه کرده است.

در هفته ای که گذشت، آگهی ۵ نمایش روی صحنه در فواصل مختلف و بین سریال ها پشت سر هم پخش شد که البته به تازگی نمایش «زهر ماری» به کارگردانی علی احمدی هم به جمع تیزر های این شبکه اضافه شده است! آن هم در شرایطی که تلویزیون هیچ تئاتر روی صحنه ای را تبلیغ نمی کند.

با توجه به مهجور ماندن این هنر در کشور ما و به خصوص در تلویزیون و عدم حمایت از جانب برخی مدیران و مسوولان، این حرکت را می توان اتفاق خوب و مثبتی ارزیابی کرد. البته به شرط اینکه تبلیغ آنها از شبکه های ماهواره ای لطمه ای به خود نمایش وارد نکند و باعث برخورد وزارت ارشاد با آنها نشود. در این صورت شاید بتواند به جذب مخاطب تا حدودی کمک کند. البته با توجه به نوع آگهی ای که از این شبکه ها پخش می شود، بعید است که چنین تبلیغی در شبکه های تلویزیونی پخش شوند.

بنابراین باید منتظر تبلیغ تئاترهای مختلفی از این شبکه ها بود. بعید هم نیست که گالری ها و نمایشگاه های مختلف هم به فکر دادن آگهی به شبکه های ماهواره ای بیفتند و ترجیح بدهند از این طریق به مردم معرفی شوند!