به گزارش پارس نیوز، 

کودکان ثروتمند یا پدر و مادری ثروتمند دارد و یا خودشان به واسطه استعدادی که دارند به ثروت رسیده اند و شاید هم هر دو. در ادامه این مطلب با هم نگاهی میندازیم به 10 (و شاید هم بیشتر) کودک ثروتمند دنیا. با ما همراه باشید.

10. جیلان بلدسو

جیلان کسب و کار Bledsoe Technologies را زمانیکه تنها 13 سال شروع کرد و در طی دو سال به یک میلیونر تبدیل شد. پس از آن او تجارت های دیگری سرمایه گذاری کرد و چند شرکت خصوصی تأسیس کرد. ثروت او حالا 3.5 میلیون دلار است.

9. ال فانینگ

او خواهر کوچکتر بازیگر معروف، داکوتا فانینگ است. ال هم شروع کار حرفه ای را مانند خواهرش از زمانی که یک کودک بود آغاز کرد و هنوز هم مشغول به بازیگری است. ثروت او 5 میلیون دلار است.

8. ریکو رودریگز

ریکو رودریگزر کار بازیگری را در سنین نوجوانی آغاز کرد. او با نقش های کوچک شروع به کار کرد تا زمانی که بخشی از تیم موفق سریال خانواده مدرن (بازیگر منی در Modern Family) شد. او با 6 میلیون دلار دارایی یک از 10 کودک ثروتمند جهان است.

7. جیدن اسمیت

جیدن فرزند یک خانواده هنرمند (پدر: ویل اسمیت/ مادر: جیدا پینکت اسمیت) است. این نوجوان 16 ساله چند سالی می شود که در فیلم و موسیقی فعالیت دارد. ثروت او 8 میلیون دلار است.

6. ابیگل برسلین

ابیگل از سه سالگی حضور در جلوی دوربین را تجربه کرده است، او حتی نامزد جایزه اسکار نیز شده است. با 12 میلیون دلار ثروت او یکی از کودکان شایسته این لیست است.

5. ولنتینا پالوما پینولت

او دختر هنرپیشه معروف سلما هیک و فرانسوا پینولت می باشد. این دختر 7 ساله 12 میلیون دلار ثروت دارد.

4. نیک دی آلوسیو

نیک یکی از جوانترین میلیونرهای خود ساخته تاریخ است. او یک اپلیکیشن خبری ایجاد کرد که به واسطه آن کاربران می توانستند از رویدادهای روز باخبر باشد. نیک به دلیل ادامه تحصیل این برنامه را به یاهو فروخت.  دارای او بیش از 30 میلیون دلار می باشد.

3. دنیلین هوپ مارشال برکهد

او دختر بازیگر معروف آنا نیکل اسمیت است، پس از فوت مادر 49 میلیون دلار از ثروت پدر و مادرش به او رسید. ارزش کل دارایی های دنیلین 59 میلیون دلار است.

2. ناکس و ویوین جولی پیت

این دو دوقلوهای زیبای ستاره های هالیوودی، آنجلینا جولی و برد پیت می باشند. ارزش خالص دارایی آنها 67.5 میلیون دلار است که با داشتن پدر و مادر موفق و ثروتمند جای تعجب ندارد.

1. پرنس جورج الکساندر لوئیس

فرزند چهار ساله شاهزاد ویلیام و کیت تنها عضو میلیاردر این لیست به حساب می آید. ارزش دارای خالص پرنش جورج بیش از یک میلیارد دلار برآورد شده است.


انتهای پیام/