به گزارش پارس نیوز، 

آیین اختتامیه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر با حضور سیدعباس صالحی وزیر ارشاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی، سینماگران، هنرمندان و جمعی از مهمانان خارجی این جشنواره همچون اولیور استون امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت دقایقی پیش در تالار وحدت آغاز شد.

علی اکبر صفی پور مدیرعامل بنیاد رودکی، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، سیدمحمد مهدی طباطبایی نژاد مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و نادر طالب زاده از جمله حاضران در مراسم هستند.

این مراسم با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

در ابتدای مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر که به صورت زنده از شبکه نمایش نیز پخش می شود، رامبد جوان به عنوان مجری مراسم روی سن آمد و گفت که مراسم حدود ۷۰ دقیقه طول می کشد.

وی سپس با اشاره به کیفیت برگزاری این دوره از جشنواره جهانی فیلم فجر، گفت:  بخش «دارالفنون» این جشنواره فوق العاده است چرا که ۱۵۰ دانشجو از کشورهای مختلف در آن حضور دارند. در طول جشنواره مهمان های جشنواره به دانشکده های مختلف می روند و با دانشجویان کشورمان ارتباط برقرار می کنند.

جوان ادامه داد: دیگر مثل سابق اینگونه نیست که مهمانان را به بالای شهر ببرند، بلکه در هتل فردوسی اسکان داده شدند که در آن محدوده حدود ۱۸ موزه و مکان های دیدنی وجود دارد.

در ادامه مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، رضا میرکریمی دبیر این دوره از جشنواره روی صحنه حضور پیدا کرد و گفت: سه سال است دبیر جشنواره هستم، ۲ سال گذشته گزارش ندادم و امسال هم اینکار را نمی کنم اما از فرصت استفاده می کنم و از تیم مدیران این جشنواره و همه اهالی سینما که به ما کمک کردند تشکر میکنم. از کسانی هم که سعی کردند برای جشنواره ما حاشیه منفی ایجاد کنند تشکر کنم. در نهایت می خواهم حضور اولیور استون را تشویق کنید.


انتهای پیام/