به گزارش پارس نیوز، 

کارگردان فیلم سینمایی «هیس پسرها فریاد نمی زنند» که مدت زیادی در انتظار پروانه ساخت است، در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم گفت: همچنان در انتظار دریافت پروانه ساخت هستم و مجدداً مذاکراتی برای دریافت پروانه ساخت انجام داده‌ام.

وی درخصوص دلایل رد شدن فیلمنامه این فیلم سینمایی افزود: من به عنوان یک فیلمساز اجتماعی وظیفه دارم دردی را که از طرف مردم بر روی دوش من گذاشته شده را بسازم و وظیفه مسوولان هم این است که به من پروانه دهند. سوژه فیلم‌های من بیان درد مردم است و مسئله ای نیست که من آن را کنار بگذارم، برایش زحمت کشیده و وقت گذاشته‌ام و می‌خواهم آن را کار کنم.

درخشنده در پاسخ به این سوال که چرا با توجه به بازخوردهای مثبت فیلم «هیس دخترها فریاد نمی زنند» با ساخت فیلم جدیدش مخالفت شود گفت: نگاه من هم همین است و توقع این نگاه را هم از مسوولان دارم. فکر می کنم همه کارهایی که ساخته ام در ارتباط با آسیب های اجتماعی باشد، فیلم هایم بیان درد مردم بوده و برای مردم است.

کارگردان «زیر سقف دودی» در پاسخ به این سوال که برای درخواست مجدد پروانه ساخت تغییراتی در فیلمنامه داده است یا خیر؟ توضیح داد: من تغییری نداده‌ام و به تغییری هم نیاز ندارد، مهم مطلب و موضوعی است که می خواهم مطرح کنم و باید با آن موافقت شود. ممکن است تغییراتی انجام شود ولی اصل ماجرا که نباید تغییر کند.

او در ادامه خاطرنشان کرد: من از طریق رئیس سازمان سینمایی و آقای داروغه زاده این موضوع را پیگیری کرده ام و همچنان منتظر این هستم که پروانه ساخت «هیس پسرها فریاد نمی‌زنند» صادر شود.

درخشنده در ارتباط با انتخاب بازیگر نقش اول فیلم خود گفت: مطمئن باشید یکی از کسانی که به خوبی می‌تواند این نقش را ایفا کند برای حضور در این فیلم انتخاب می‌شود و یک نفر نیستند و چند نفر هستند.

او در پایان به ساخت موسسه سینمایی‌اش اشاره کرد و افزود: آموزشگاه آزاد سینمایی با عنوان «خور مهر» راه‌اندازی کرده ام  و در حال حاضر پیگیر انتخاب اساتید و نام نویسی داوطلبان این آموزشگاه هستم. در این آموزشگاه کلاس های بازیگری، کارگردانی، فیلمنامه نویسی، تدوین و فیلمبرداری تدریس می شود و قرار است از اواخر خرداد کلاس‌ها شروع شود.

انتهای پیام/