به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از ورایتی، «کوئنتین تارانتینو» که ساخت فیلم جدیدش را به نام «روزی روزگاری در هالیوود» را هنوز شروع نکرده‌ گفت: «برد پیت» و «لئوناردو دی‌کاپریو» دو بازیگر اصلی این فیلم، مهیج‌ترین زوج سینمایی از زمان «پل نیومن» و «رابرت ردفورد» هستند.

«تارانتینو» که در کمپانی سونی و در کنار «لئوناردو دی‌کاپریو» صحبت می‌کرد، این فیلم دارای یکی از بهترین فیلم‌نامه‌هایی است که تاکنون نوشته‌ام. گروه تبهکار «منسون» به سرکردگی «چارلز منسون» در اوت 1969 در یک شب چندین نفر را در یک سکونت‌گاه هالیوودی متعلق به «رومن پولانسکی» کارگردان مطرح لهستانی-فرانسوی سلاخی کردند که یکی از این افراد «شارون تیت» همسر باردار «پولانسکی» بود.

دار و دسته «منسون» در سال 1971 در دادگاه گناهکار شناخته شدند و «چارلز منسون» رهبر این گروه در نوامبر سال گذشته میلادی در زندان درگذشت.

این کارگردن و نویسده برنده اسکار همچنین توضیج داد حوادث این فیلم در زمان انقلاب هیپی‌ها و در دوران اوج هالیوود روی داد و سبک و طرح داستان فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» نزدیک زیادی با فیلم «داستان‌های عامه پسند» (پالپ فیکشن) است.

«تارانتینو» فعالیت سینمایی خود را در اوایل دهه 1990 به عنوان فیلم‌ساز مستقل آغاز کرد و فیلم «سگ‌های انباری» را ساخت که به عقیده بسیاری از منتقدین از خارق‌العاده‌ترین فیلم‌های مستقل همه ادوار است.

وی در سال 1994با ساخت فیلم برنده نخل طلای «داستان عامه پسند» به اوج شهرت رسید، این فیلم از نظر تجاری توانست موفقیت بسیاری کسب کند و از آن به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ یاد می‌کنند که در فهرست موسسه فیلم آمریکا از 100 فیلم برتر تاریخ سینمای آمریکا قرار دارد.

فیلم بعدی تارانتینو «جکی براون» نام داشت که به اقتباس از یک رمان ساخته شد و سپس نوبت به ساخت فیلم مشهور «بیل را بکش» رسید که در دو قسمت در سال‌های 2003 و دیگری در اوایل 2004 منتشر شد.

«ضد مرگ» نام فیلم بعدی‌ «تارانتینو» بود و وی سپس شروع به ساخت فیلم مشهور دیگرش، «حرامزاده‌های لعنتی» کرد؛ این فیلم براساس داستانی تخیلی در دوران جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد که بسیار مورد توجه منتقدان قرار گرفت و به فروش بیش از 321 میلیون دلاری دست یافت.

«تارانتینو» فیلم «جاگوی آزادشده» را در سال 2012 منتشر کرد و این فیلم روایت‌گر دوران برده‌داری آمریکا است، این وسترن که پرفروش‌ترین فیلمش به نسبت سایر فیلم‌هایش است، به فروشی بالغ بر 425 میلیون دلار دست یافت.

وسترن «هشت نفرت‌انگیز» نیز آخرین اثر بلند سینمایی این کارگردان آمریکایی بود که با بودجه 44 میلیون دلاری با فروش 156 میلیون دلاری عملکرد خوبی در گیشه نداشت.

نگارش فیلمنامه‌های «قاتلین بالافطره» (الیور استون)، «داستان عاشقانه واقعی» (تونی اسکات) و «از طلوع تا غروب» (رابرت رودریگوئز) نیز بخش دیگری از کارنامه سینمایی «کوئنتین تارانتینو» محسوب می‌شود.

قرار است فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» جدیدترین ساخته «تارانتینو» از تاریخ 9 اوت 2019 در سینماهای جهان اکران شود.