به گزارش پارس نیوز، 

امرهالدر علاوه بر ایفای نقش در سریال، اپیزودهایی از آن را نیز کارگردانی خواهد کرد. کتاب منبع الهام سریال، در سال ۲۰۱۲ توسط انتشارات آی‌دی‌دابلیو وارد بازار شد. سامرهالدر در سریال در نقش «لوتر سوان» به ایفای نقش می‌پردازد ، دکتری که وقتی بهترین دوستش «مایکل فین» در اثر بیماری مرموزی به خون‌آشام تبدیل می‌شود و باید از انسان‌ها ارتزاق کند، به دنیای وحشتناک دیگری قدم می‌گذارد. با همه‌گیر شدن این بیماری، جامعه به دوبخش تقسیم می‌شود: مردم عادی و خون‌آشامانی که تعدادشان در حال افزایش است. در حالی که سوان سعی در درک چگونگی به وقوع پیوستن ماجرا دارد، فین به قدرت می‌رسد و رهبری عالم زیرزمینی خون‌آشامان را به دست می‌گیرد.

«برد ترنر» که سابقه کارگردانی اپیزودهایی از سریال‌های «۲۴»، و «استارگیت» را در کارنامه دارد، اپیزود پایلوت سریال را کارگردانی می‌کند. «ویلیام لورین» و «گلن دیویس» نیز به عنوان شورانر انجام وظیفه خواهند کرد.

سامرهالدر پیش از خاطرات خون آشام با نقش آفرینی در سریال Lost در دنیای سریال ها شناخته شده بود و با ایفای نقش «دیمن سالواتوره» در سریال «خاطرات خون‌آشام» شبکه CW جای پای خود را تثبیت کرد. سریالی که سال گذشته پس از هشت فصل پایان یافت. وی برخی از اپیزودهای فصول هفتم و هشتم خاطرات خون آشام را نیز کارگردانی کرد.