به گزارش پارس نیوز، 

حجت الاسلام محمد داداش زاده صبح پنجشنبه در جلسه هماهنگی اعیاد شعبانیه در استان اظهارداشت: امید است با کسب فیوضات الهی در سال 97 که مزین به نام حمایت از کالای ایرانی شده است، حلول فصل نیایش را به فال نیک گرفته و از خداوند تبارک و تعالی نزول رحمات الهی را مسئلت داشته باشیم.

وی ماه شعبان را منتصب به رسول گرامی حضرت محمد مصطفی (ص) دانست و افزود: ماه شعبان ماهی است که پیامبر خاتم آن‌را به روزه داری می گذراند و این ماه در بردارنده اعیاد حضرات معصومین(ع) به‌ویژه منجی عالم بشریت که همنام با پیامبر خاتم و عداکلت گستر در دنیای بشریت است.

حجت‌الاسلام داداش زاده با اشاره به فضیلت های موالید با عظمت و اعیاد شعبانیه گفت: ایام ماه شعبان خود دارای فیوضات و امتیازاتی است که شب و روز آن نوید دهنده خیرات و نزول رحمتهای الهی است و همچنین قدردانی لیالی و ایام ماه شعبان بستر ساز ورود به ماه میهمانی و ضیافت الهی است.

وی با اشاره به ظرفیت های این نهاد در بخش های مختلف تبلیغی، اعزام مبلغ، تشکل های دینی، موسسات فرهنگی و. .. ابراز داشت: از تشکل‌های مذهبی می خواهیم تا در آئین شعبانیه حضوری پررنگ‌تر داشته باشند و از سوی دیگر تاکید ما این است که باید جشن‌ها به گونه ای برگزار شود تا همشأن حضرت ولیعصر (عج) باشد.

حجت‌الاسلام داداش زاده همچنین اشاره به ضرورت استفاده از همه ظرفیت های فرهنگی استان در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر اعیاد شعبانیه افزود: مردم عشق به مهدویت را در اعیاد شعبانیه زنده می‌کنند لیکن باید از این فرصت در راستای ترویج اسلام استفاده کرد.