به گزارش پارس نیوز، 

 مجید قدمی عصر چهارشنبه در آیین معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، بابیان اینکه این انتصاب در دولت جدید نخستین انتصاب یک خانم در مدیریت اجرایی آموزش و پرورش در استانهااست، افزود: تلاش خواهیم کرد بانوان را در عرصه های بیشتری به کارگیری نماییم.
معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت مسائل اخلاقی در امور تربیتی اظهار کرد: اگر در تربیت اخلاقی درست عمل کنیم، به هدفگذاری های خود در این موضوع خواهیم رسید.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی خاطرنشان کرد: معلم شدن عشق و از خودگذشتگی می خواهد و سختی های خود را در طول خدمت مقدس دارد.
قدمی تاکید کرد: مدیریت یک مجموعه 15هزار نفری از فرهنگیان زنجان، اهمیت و حساسیت های خود را دارد، که امیدواریم مدیریت جدید در این عرصه مهم موفق شوند.
وی اظهار کرد: با توجه به گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی باید از همه ظرفیت های موجود استفاده کرده، همچنین در مدیریت و تصمیم گیری ها تردید به خود راه ندهیم.
معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: باید بدنه این نهاد بزرگ در استان کمک حال مدیریت جدید باشند تا این تعامل منجر به پیشرفت دستگاه آموزش گردد.
وی تاکید کرد: در جمهوری اسلامی تغییرات مدیریتی در واقع تغییر سنگر خدمت رسانی است و باید همه به فرد جدید در عرصه مدیریت کمک کنند، تا شاهد ایرانی آباد شویم.
دیروز /سه شنبه/ بعد از کش و قوس چند ماهه، وزیر آموزش و پرورش مریم رشتچی را به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش زنجان منصوب کرد.
قبل از این طی حکمی در چهارم دی ماه سال گذشته از طرف وزیر آموزش و پرورش، 'هادی احمدنیا' به عنوان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان منصوب شده بود.