به گزارش پارس نیوز، 

 به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، محمدتقی احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس در نشست شورای دانشگاه با اشاره به تجمعات اخیر برخی از دانشجویانی که مشمول جابجایی خوابگاهی بودند، گفت: سیاست دانشگاه این است که خوابگاه‌ها از حالت استیجاری درآمده و تمرکز بر خوابگاه‌های تملیکی صورت گیرد.

وی افزد: برنامه داریم بتوانیم با تاسیس چند خوابگاه جدید، ظرفیت زیرساخت خوابگاهی را به حالت قابل قبولی برسانیم.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس خاطرنشان کرد: ما در حال توسعه ظرفیت‌های خوابگاهی هستیم تا با تخلیه خوابگاه های استیجاری که عمدتا در فواصل دورتری از دانشگاه اجاره داده شده بودند، مشکلات فرهنگی و رفاهی دانشجویان را به حداقل برسانیم.

احمدی اظهار داشت: امسال با اعلام قبلی به دانشجویان قرار بر این شد تا یکی از خوابگاه های استیجاری که دارای مشکلات زیرساختی بود تخلیه و تحویل شود تا دانشجویان بتوانند در خوابگاه های جدیدی ساکن شوند.

وی عنوان کرد: براین اساس از ظرفیت‌های خالی سایر خوابگاه ها استفاده کنند که متاسفانه برخی از افراد خاص در این خصوص مخالفت کردند تا همانند گذشته این رویه با آرامش و روش منطقی صورت نگیرد و مساله را دچار فراز و نشیب کردند.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: این افراد سعی کردند در جامعه دانشگاهی ایجاد تشنج کنند که قطعا این موضوع با گفت‌وگو و روش منطقی حل و فصل خواهد شد.