به گزارش پارس نیوز، 

منصور ضابطیان مجری تلویزیون درباره هنر امروز و حفظ آن گفت: ما همواره از بزرگان و هنرمندان پیشکسوت قدردانی و تجلیل کرده ایم و این که فکر کنیم که دینی به آنان ادا نشده است درست نیست.

وی در همین راستا افزود: حداقل درباره هنرمندانی چون علی نصیریان، محمدعلی کشاورز، عزت الله انتظامی، داوود رشیدی و جمشید مشایخی دین جامعه هنری به آنان ادا شده است. گرچه جایگاه این عزیزان بسیار بزرگ است اما جامعه هم تا جایی که از دستش بر آمده قدردانی را از آنان انجام داده است.

مجری "رادیو هفت" درباره دلایل قدردانی از این پیشکسوتان اظهار کرد: بخش عمده ای از تجلیل ها نسبت به بزرگان هنر به دلیل رفتار این هنرمندان است. قدرشناسی فقط به معنای این نیست که برایشان مراسم بگیریم بلکه همین که هر کدام از این عزیزان اعم از کسانی که در قید حیات هستند و هم آنان که از دنیا رفته اند هر وقت وارد جامعه می شدند مردم آنچنان رفتار خوبی با آنان داشتند که قدر و منزلتشان را می دانستند بنابراین اگر یکسره بگوییم که قدر هنرمندانمان را نمی دانیم و احترام نگذاشته ایم بی انصافی است چراکه مردم همیشه آن ها را دوست داشته اند و به یادشان بوده اند.

ضابطیان به وضعیت اجرا در تلویزیون اشاره کرد و افزود: همچنان مجریان خوب در تلویزیون به فعالیت مشغول هشتند اما متاسفانه از نیروی جدید استفاده نمی کنیم، مجریان جدید به آن اندازه که نیاز تلویزیون و رادیو است اضافه نمی شوند. به نظر من پتانسیل تلویزیون بسیار بیشتر از این تعداد مجری است که در حال حاضر در آن فعالیت می کنند و باید مجریان بسیار بیشتری داشته باشیم تا وارد این عرصه شده و با حفظ جایگاه مجریان سابق بتوانیم از این نیروها نیز استفاده کنیم.

وی درباره کاربرد فضای مجازی در بین کاربران از جمله هنرمندان و تاثیر آن بر زندگی آنان توضیح داد: مثل هر ابزار تکنولوژیک دیگری وقتی وارد کشورمان می شود هم استفاده خوب و هم بد دارد. این وضعیت در همه جای دنیا وجود دارد و مختص ایران نیست. در همه نقاط دنیا این روند وجود دارد و ممکن است با شدت و ضعف باشد. در اینجا هم همین گونه است در کنار استفاده های منفی که از فضای مجازی می شود و کسی کتمان نمی کند هزاران استفاده مثبت هم از آن می شود که باید در این جهت تقویت شود.

مجری تلویزیون ادامه داد: هنرمندان در موضوعات مختلف در فضای مجازی اظهار نظر می کنند و این به نظر من اشکالی ندارد. 

ضابطیان درباره فعالیت هایش در تلویزیون خاطرنشان کرد: منتظر هستم تا فصل جدید رادیو شب آغاز شود. قرار است این برنامه از اردیبهشت ماه روی آنتن رود اما تاریخ دقیق آن مشخص نیست. طبیعتا مثل همیشه تغییراتی در دکور و برنامه خواهیم داشت اما فرم اصلی حفظ خواهد شد چون مردم آن فرم را دوست دارند و برنامه بر آن اساس تعریف شده است.