به گزارش پارس نیوز، 

محمدابراهیم رضایی روز پنجشنبه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر خمین، افزود: امیدآفرینی در تمام سطوح جامعه و بیان دستاوردهای نظام بهترین شیوه در مقابله با تخریب هایی است که علیه حکومت اسلامی انجام می شود.
وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی می کوشند تا مردم را با شگردهای مختلف مایوس کنند و تکلیف حوزه های رسانه ای و مسئولان این است که با برنامه های کارآمد، امیدبخش و با نشاط این توطئه دشمن را بی اثر کنند.
نماینده مردم خمین در خانه ملت افزود: نظام اسلامی در حیات 40 ساله خود در مقابل تمام قدرت های بزرگ جهان ایستادگی کرده و امروز به عنوان الگوی حکومتداری اسلامی در بین ملت های آزادی خواه مطرح است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر ارزش معنوی بالایی دارد و باید ظرفیت های آن به صورت کامل در جامعه اجرایی شود.
امام جمعه خمین نیز در این نشست گفت: آمران به معروف از آموزش های لازم درخصوص برخورد مناسب و تاثیرگذار با منکرات برخوردار شدند و باید در ادای این فریضه خوشرو باشند.
حجت الاسلام سیدعلی حسینی افزود: ارائه الگوهای اسلامی در عفاف و حجاب باید در تمامی سطوح جامعه نهادینه شود..
وی تاکید کرد: انتقاد کارشناسانه، منصفانه و برای رضای خدا نسبت به عملکرد مسئولان و تشویق به اقدامات خوب باید جایگزین تخریب شود.
سرپرست فرمانداری خمین نیز در این نشست گفت: ریشه یابی ناهنجاری ها در جامعه از نظر علمی و فقهی مصداق امر به معروف است و همه باید در حوزه مهار آسیب های اجتماعی بکوشند.
احمد طهرانی افزود: دانشگاه ها و حوزه های علمیه باید مطالعات کاربردی و موثری را در اصلاح ضد ارزش ها و افزایش هنجارها و ارزش ها در جامعه انجام دهند.
خمین واق در جنوب استان مرکزی زادگاه امام راحل است که 105 هزار نفر جمعیت دارد.
650 نیروی امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان فعالیت دارند.