به گزارش پارس نیوز، 

سید محسن لطیفی عصر امروز در دیدار با رئیس جدید سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی اظهار داشت: دستگاه جهادکشاورزی به عنوان یک بخش اجرایی و اقتصادی نقش بسزایی در تأمین امنیت غذایی کشور دارد و ما با درک متقابل این مهم در خصوص اطلاع رسانی در خدمت جامعه کشاورزی و تولیدکنندگان این بخش بوده و هستیم.

وی افزود:صدا و سیما یک ارگان و رسانه ملی است و به عموم مردم تعلق داردو تمام تلاش ما این است که مردم شریف این مرز و بوم اخبار و مسائل داخلی کشور را به موقع از زبان رسانه داخلی بشنوند.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه رسالت کارکنان صداوسیمای استان در جایگاه ملی، اطلاع رسانی واقعیت‌های رخ داده است ابراز کرد: در این راستا تمام دستگاه‌های دولتی از جایگاه حقوقی برابر برخوردار هستند و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی نقش تعیین کننده‌ای دارند.

لطیفی در ادامه تصریح کرد: صداوسیمای آذربایجان شرقی ظرفیت بالقوه‌ای برای طرح دیدگاه‌های مردم و مسئولین دارد و طبیعی است هر کسی بخواهد می‌تواند با برنامه ریزی و هماهنگی برای اطلاع رسانی عملکرد، اخبار یا انتظارات مردمی از این رسانه بهره مند شود .

وی در پایان گفت: رسالت رسانه در اطلاع رسانی ملاحظه کاری نیست بلکه بیان واقعیت‌ها بوده و ممکن است در محتوای برنامه پخش شده از یک نفر یا اداره تقدیر شود و یا برعکس برنامه انتقادی باشد.