به گزارش پارس نیوز، 

حسن زارعی گفت: برای این که چند قسمتی شدن در سریال سازی‌ها باب شود و ادامه پیدا کند سازمان صدا و سیما می‌تواند نقش مهمی ایفا کند. مردم نشان داده‌اند که سریال‌های چند فصلی با کیفیت خوب شبکه‌های ماهواره‌ای را جمع خواهند کرد.

حسن زارعی بازیگر سریال «دیوار به دیوار» درباره تولیدات حال حاضر گفت: شاهد این هستیم که سریال‌ها چند سری شده اند و این اصلا بد نیست. گروه نویسندگان یک سریال می‌توانند دور هم جمع شده و روند چند سری بودن و قصه‌های خوب را شکل دهند.

وی در همین راستا افزود: در دنیا شاهد روند تولید در فصل‌ها و قسمت‌های مختلف هستیم که برای یک اثر در ۵ یا ۱۰ سال در فصل‌های مختلف وقت صرف می‌شود بنابراین اگر در ایران هم این گونه پیش رود اشکالی ندارد. در تولیدات ما این موضوع سخت است و به تازگی آثارمان چند فصلی شده است، فیلم هایی، چون گشت ارشاد و نهنگ عنبر و سریال‌هایی که داریم به تازگی به این سمت قدم برداشته اند.

بازیگر دیوار به دیوار ۲ درباره تولید سریال‌ها با چنین روندی اظهار کرد: برای این که چند فصلی شدن در سریال سازی بیشتر باب شود و ادامه پیدا کند سازمان صدا و سیما می‌تواند نقش مهمی ایفا کند. مردم نشان داده اند که سریال‌های چند فصلی با کیفیت خوب شبکه‌های ماهواره‌ای را نابود خواهند کرد. صدا و سیما می‌تواند هم تولید کننده، مخاطب و هم نظر جامعه را در کنار هم مدیریت کند.

زارعی ادامه داد: آثاری که با زندگی مردم گره خورده اند و روایت زندگی مردم هستند در دل مخاطب جا باز کرده اند، مخاطبان نیز می‌دانند و فهمیده اند که در سریال‌های ماهواره‌ای چیزی عایدشان نمی‌شود و دوست دارند پای تلویزیون ملی و سریال‌های خود بنشینند. مدیران نیز با اشراف بر این مسئله و ایجاد شرایط می‌توانند به این مسیر کمک کنند.