به گزارش پارس نیوز، 

شیرین آقاکاشی بازیگر سریال «آنام» که فاز اول آن به کارگردانی جواد افشار قبل از نوروز از شبکه سه سیما پخش شدگفت: من فیلمنامه «آنام» را بسیار دوست دارم و روایت داستان هایش آنقدر جذاب بود که پذیرفتم در آن حضور یابم.

وی که پیش از این در چند فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته است، ادامه داد: من اصلا قرار نبود در سریال های تلویزیون بازی کنم اما داستان «آنام» باعث شد که بخواهم در آن نقشی داشته باشم. با اینکه فیلمنامه را خوانده بودم اما هنگام پخش هم آن را دنبال می کردم و منتظر ادامه پخش فاز بعدی آن هستم.

آقاکاشی با اشاره به بازی در سریال نوروزی «هیات مدیره» به کارگردانی مازیار میری نیز اظهار کرد: در سریال «هیات مدیره» هم بازی می کنم که داستان شیرینی دارد و درباره ساکنان یک آپارتمان است و از حضور در کنار بازیگران این سریال لذت می برم.

وی که پیش از این با چند فیلم کوتاه از دخترش فائزه عزیزخانی و همچنین فیلم «روز مبادا» وارد فعالیت بازیگری شده است درباره ادامه کارش بیان کرد: آقای اصغر فرهادی فیلم «روز مبادا» فایزه عزیزخانی دخترم را که دید خوشش آمد و از من خواست در فیلم «فروشنده» بازی کنم و بعد به تدریج وارد چند فیلم و سریال دیگر شدم. حالا فکر می کنم بازیگری را خیلی دوست دارم و رسالتم در این حوزه است.

بازیگر «آنام» در پایان درباره اینکه چقدر می تواند سریال های تلویزیون را دنبال کند، بیان کرد: من کمتر می توانم سریال ببینم و بیشتر دوست دارم کتاب های روانشناسی بخوانم.

سریال «آنام» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه از شبکه سه سیما پخش می شد که فاز اول آن قبل از عید روی آنتن رفت.