به گزارش پارس نیوز، 

سمیرا حسن پور از جزئیات نقش آفرینى در سریال «پاهاى بى قرار» به کارگردانى منوچهر هادى سخن گفت.

سریال «پا‌های بیقرار» در سه فصل زمان حال و گذشته تولید خواهد شد. فصل اول و سوم زمان حال و فصل دوم را زمان گذشته شامل می‌شوند که البته در نسخه نهایی و تدوین شده مخاطب با سریالی ۶۰ قسمتی مواجه خواهد شد که تلفیقی از این سه فصل هستند. فصل دوم از سال ۵۷ تا ۶۴ را به تصویر می‌کشد. بخش‌های گذشته در شهرک غزالی تصویربرداری می‌شود. یکی از استان‌های جنوبی، مناطق جنگی و لوکیشن‌هایی که دارای بافت سنتی هستند هم از دیگر لوکیشن‌های این سریال است. مسعود رایگان، پانته آ. بهرام، حمید گودرزی، مهرانه مهین ترابی، شاهرخ استخری، لیندا کیانی، افسانه ناصری، سمیرا حسن پور بازیگران اصلی سریال «پا‌های بیقرار» هستند.

‹پا‌های بیقرار» نام موقت این سریال، ملودرامی خانوادگی است که به قلم مهدی محمدنژادیان و بابک کایدان برای شبکه پنج سیما تولید خواهد شد. این سریال داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد و قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند.

سمیرا حسن پور بازیگر سریال «پاهاى بى قرار» در ارتباط با نقش آفرینى در این مجموعه نمایشى گفت: منوچهر هادى از جمله کارگردان هاى بامعرفت تلویزیون و سینما است. وى فردى خوش برخورد و بشدت منطقى است که در این روز‌ها کمتر نمونه مشابه آن را در اطراف خودمان تماشا کردیم. آقاى منوچهر هادى بازى من را در فیلم سینمایى «تمشک» خیلى دوست داشتند و زمان اکران این فیلم اعلام کردند یک روز با یکدیگر همکارى خواهیم کرد که نهایتا این اتفاق در سریال «پاهاى بى قرار» رخ داد. از نتیجه این همکارى خیلى رضایت دارم. خیلى از فیلمسازان مانند منوچهر هادى قول همکارى با من را در آینده داده بودند که هیچکدام جنبه عملى پیدا نکرد، البته گلایه اى هم ندارم، چون همه شرایط خودشان را دارند.

حسن پور در پاسخ به اینکه «پاهاى بى قرار» حاوى چه پیامى براى مخاطب خود است، بیان کرد: حقیقتا نمى‌دانم سریال چه پیامى براى مخاطبان خودش خواهد داشت. ولى مطمئن هستم «پاهاى بى قرار» از سریال هاى یک سال اخیر تلویزیون به دلیل فاکتورهاى مثبت زیادى مانند قصه و بازیگران خوب به همراه کارگردان کاربلد بهتر خواهد بود.

این بازیگر در ارتباط با سایر فعالیت هاى خود، تصریح کرد: دنبال نقش و فیلمنامه هاى خوب براى ایفاى نقش هستم به همین خاطر شاید یک مقدار کم کار شدم، ولى نهایت تلاش خودم را به کار گرفتم تا اتفاق ویژه ترى را براى خودم رقم بزنم و صرف رهایى از بیکارى به پیشنهاد هاى که مى شود، پاسخ مثبت نمى‌­دهم.

سمیرا حسن پور با اعلام اینکه به توانایى هاى خودم ایمان دارم، گفت: به استعداد، پشتکار و تلاش خودم اعتقاد راسخ دارم و درست است که این فاکتور‌ها ضامن موفقیت افراد مى­‌شود ولى این ۵۰ درصد این مسیر است چرا که بازى در یک نقش خوب و همکارى با یک فیلمساز خوب هم مى­‌تواند ۵۰ درصد بعدى وقوع یک اتفاق ویژه باشد که شرایط را متحول کند.

این بازیگر در ارتباط با اهداف خود در سال جارى گفت: قصد دارم امسال خیلى تمرین کنم و بیشتر مطالعه کنم، فیلم هم زیاد ببینیم تا با قدرت بیشترى مسیر بازیگرى را ادامه بدهم و برای تمام مردم ایران آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.