به گزارش پارس نیوز، 

ناهید خداکرمی ایجاد نوروزگاه ها را قابل توجه ارزیابی کرد و گفت: یک ابتکار بسیار زیبا در این رویداد وجود دارد که نوروز را با رویکردی تازه در ایجاد شادی و نشاط شهروندان به نمایش گذاشته است.

این عضو شورای اسلامی شهرتهران در خصوص اینکه امسال اجرای نوروزگاه ها برجسته کردن فرهنگ شادی در تهران را به همراه داشته است، افزود: تأثیری که چنین برنامه هایی می تواند در یک حرکت اجتماعی رو به بالندگی داشته باشد، اجتناب ناپذیر بوده و تأثیر شگرفی خواهد داشت.

وی درباره ادامه دار بودن این گونه برنامه ها تصریح کرد: اگر این رویدادها به شکل و شیوه ای که دیگر مجری آن خود شهرداری نباشد و گروه های کوچک مردمی و به خصوص هنرمندان جوان، موزیسین ها و تئاترهای خیابانی آن را اجرا کنند و بتوانند یک روز در هفته در چنین مکان هایی برنامه داشته باشند، در کوتاه مدت نتایج خوبی را شاهد خواهیم بود.

خداکرمی با بیان اینکه نفس این رویداد یک ثروت آفرینی به همراه خواهد داشت و آن ایجاد اشتغال است، اضافه کرد: امیدوارم برنامه نوروزگاه شروعی باشد، برای اینکه هر محله و منطقه شهرتهران مکانی را به این امر اختصاص دهند.

عضو کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران با ابراز امیدواری از ایجاد گذرگاه های هنر در شهر تهران خاطرنشان کرد: تهران ظرفیت ایجاد گذرگاه های همچون گذر نقاش ها، گذر موزیسین ها، گذر هنرمندان فیلم و تئاتر را دارد و این کار ضمن اینکه نشاط را در شهر نهادینه می کند، باعث سلامت روان در جامعه نیز خواهد شد و می تواند روشی برای کسب درآمد و ثروت آفرینی نیز باشد.