به گزارش پارس نیوز ، در مراسمی به مناسبت 22 اسفندماه که به عنوان روز شهید تعیین و نامگذاری شده است، از فرزندان، برادران و خانواده‌های شهید و ایثارگران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در این جلسه با اشاره به افتتاح بنیاد شهید در 22 اسفند سال 58 به فرمان امام خمینی (ره) اظهار داشت: خون شهدا، زمینه امنیتی است که امروز در کشور داریم و شهدا پشتوانه انقلاب هستند.

سعید برازنده مقدم بیان کرد: در کنار شهدا، مرهون ایثارگرانی هستیم که با اهدای بخشی از جسم خون، دین خود را به نظام اسلامی ادا کردند و ما نیز امیدواریم بتوانیم وظیفه خود را نسبت به خانواده های شهدا و ایثارگران انجام دهیم.

وی از خانواده‌های شهید و ایثارگر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد خواست: در تصمیم سازی‌ها کمک کنند و تلاش کنند تا در جنگ اقتصادی و فرهنگی امروز نیز اثرگذار باشند.

برازنده مقدم عنوان کرد: ما نیز تلاش می کنیم که برنامه‌ریزی‌ها به نحوی باشد که به اهداف تعیین شده دست پیدا کنیم و وظایفی که محول شده را به بهترین نحو ممکن به انجام برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه خانواده های شهدا و ایثارگران هر جا که مشغول خدمت هستند، باید تلاش کنند وظیفه خود را بهترین نحو ممکن انجام دهند زیرا آنها برای جامعه الگو هستند.

برازنده مقدم از ایثارگران و خانواده های شهید که در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد مشغول به فعالیت هستند، خواست: با نظرات و پیشنهادات خود در بهبود برنامه های این اداره کل مشارکت کنند و از وقت و توان و نیروی خود در جهت هدف شهدا که همان استقرار نظام اسلامی است، استفاده کنند و کمک کنند تا به اهدافی که در راستای پویایی و شکوفایی و پیشرفت نظام اسلامی است، دست پیدا کنیم.